خبر استان:در آیینی از دو مادر نمونه اعضای جمهیت هلال احمر تنگستان تقدیر شد.

به گزارش خبر استان:به بهانه ی سال نو و روز مادر،علی امیرنژاد،رییس جمعیت هلال احمر تنگستان به همراه چند تن از اعضا جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر تنگستان با حضور در منازل خانم مهناز یزدانی بانوی فعال تنگستانی و خانم گل افروز بارانی همسر شهید علیباش حیدری از آنان به طور جداگانه تقدیر نمود.

در این مراسم که سه نفر از بانوان فعال جمعیت شعبه تنگستان نیز آقای امیرنژاد را همراهی می کردند،هدایایی نیز به رسم یادبود تقدیم مادران نمونه گردید.

رییس جمعیت شعبه تنگستان با قدردانی از تلاش و مشارکت این مادران نمونه در فعالیت های هلال احمر،گفت: زنانی که ضمن انجام وظایف مادری خود در خانه،پا به پای مردان جامعه در عرصه اجتماع نیز فعالیت می کنند به حق نمونه  و مایه ی افتخار ایران اسلامی هستند.زنان قشر عظیمی از جامعه را در بر می گیرند و می توانند منشاء خدمات ارزنده ای برای اجتماع خود باشند.همچنین همسران شهیدان که فرزندان شهدا را پس از شهادت آنان تربیت کرده و می کنند، الگوهای صبر و ایثار هستند. امنیت امروز جامعه ایرانی مدیون شهدا و همسران گرانقدر آنان است.بر خود لازم می دانیم که تلاش این مادران نمونه را پاس بداریم و به آن می بالیم.”

لازم به ذکر است که خانم گل افروز بارانی همسر شهید علیباش حیدری دو فرزند شهید را  تربیت نموده و تحویل جامعه داده که یکی از آنان فرهنگی می باشد.

13 14

07 08