گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس شد
گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس شد

ندای استان: نیمکت سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس به گل‌محمدی رسید.

به گزارش ندای استان، کسی که پرسپولیسی ها انتظار داشتند در تابستان هدایت تیمشان را برعهده بگیرد اما با تاخیری شش ماه، امشب رسما سکاندار هدایت باشگاه پرسپولیس شد و عکسی به یادگار با محمدحسن انصاری فرد گرفت.

پس از این که جدایی گابریل کالدرون از پرسپولیس قطعی شد، مدیران این باشگاه به سراغ مربیان داخلی رفتند تا پس از قطعی کردن گزینه مربیگری خود، سرمربی بعدی را معرفی کنند. در روزهای اخیر نام های زیادی از پیشکسوتان پرسپولیس از جمله مهدی تارتار و وحید هاشمیان برای نیمکت این تیم معرفی شد اما در نهایت مدیران باشگاه موفق شدند یحیی گل محمدی را به خدمت بگیرند.

سرمربی جوان تیم شهر خودرو که در تابستان نیز گزینه سرمربیگری قرمزها بود، در شرایطی پای قرارداد با پرسپولیس را امضا کرد که مالک باشگاه مشهدی نسبت به این موضوع رضایت نداشت اما سرانجام او نیز نتوانست در مقابل خواست سرمربی خود مقاومت کند و با این تصمیم موافقت کرد.

گل محمدی ۴۸ ساله قراردادی ۱/۵ ساله را با پرسپولیس امضا کرد و تا پایان لیگ بیستم سرمربی این تیم خواهد بود. پیش از این وی درلیگ دوازدهم یک دوره کوتاه هدایت سرخ ها را برعهده داشت و توانست با ایجاد تحول در تیم بحران زده ژوزه، پرسپولیس را به فینال جام حذفی برساند و رتبه ای آبرومندانه را نیز دست و پا کند.