تساوی ارزشمندایرانجوان
تساوی ارزشمندایرانجوان

خبر استان:در هفته سی و دوم لیگ دسته اول کشور جام آزادگان ایرانجوان بوشهر در تبریز مقابل میزبان خود ماشین سازی به تساوی ارزشمندی دست یافت.

به گزارش خبر استان، این دیدار در حالی برگزار شد که در ابتدا به دلیل بارش برف شدید لغو شده بود و کاروان ایرانجوان راهی هتل می شوند تا استراحت کنند و ناهار هم خورده و مشغول استراحت می شوند اما به در تصمیمی عجیب و بحث برانگیز از سوی ناظر بازی عنوان می شود برای یک ساعت دیگر باید اماده بازی در ورزشگاه باغشمال تبریز شوید! این دیدار در نهایت با تصمیم ناظر فدراسیون با تأخیر برگزار میشود.
تبریزی ها که بدنبال امتیازات کامل این دیدار خانگی بودند خیلی زود در دقیقه ۱۳ دروازه ایرانجوان را باز کردند. در ادامه شاگردان خطیبی حملاتی را ترتیب دادند اما ره به جایی نبردند. در این میان ایرانجوان توسط مصطفی احمدی صاحب موقعیت تک به تکی هم شد که این مهاجم سرعتی قدر موقعیت بدست آمده را ندانست. در حالی که نیمه اول داشت با برتری ماشین سازی خاتمه می یافت امین مشایخ با شوتی زیبا گل تساوی بخش ایرانجوان را به ثمر رساند. گلی به موقع که باعث شد هر دو تیم مساوی راهی رختکن شوند.
با شروع نیمه دوم باز هم تبریزی ها بودند که برای رسیدن به گل برتری تلاش می کردند و با رو اوردن به بازی مستقیم قصد رسیدن به گل داشتند. اما ایرانجوانی ها با ارائه یک بازی منطقی تلاش تبریزی ها را نافرجام گذاشتند تا با غیرتهای ایرانجوان دست پر تبریز را کردند. با این تساوی ایرانجوان باز هم غول دیگری را در لیگ یک مغلوب تفکرات خود کرد.
ایرانجوانی ها با این تساوی ۴۱ امتیازی شدند و همچنان در همان مکان یازدهم جدول باقی ماند./ورزش بوشهر