امام خامنه‌ای، فرمانده خیمه‌گاه مقاومت را تنها نمی گذاریم
امام خامنه‌ای، فرمانده خیمه‌گاه مقاومت را تنها نمی گذاریم

ندای استان:دبیر کل حزب‌الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت ایام محرم به صراحت اعلام کرد که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمانده خیمه گاه مقاومت است و حزب الله فرزند حسین (ع) را تنها نمی گذارد.

به گزارش ندای استان به نقل از مهر، «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله لبنان دوشنبه شب در سخنرانی خود به مناسبت ایام محرم، تأکید کرد که «مقاومت رهبر انقلاب اسلامی را فرمانده خیمه‌گاه خود می‌داند و جمهوری اسلامی ایران را در برابر فشار آمریکا و رژیم صهیونیستی تنها نمی‌گذارد».

بنا به گزارش پایگاه شبکه «المنار»، دبیرکل حزب الله لبنان گفت: «ما در حال جنگ در نبردی بزرگ هستیم و آمریکا و اسرائیل می‌خواهند خیمه‌گاه ما را محاصره کنند. امروز فرمانده خیمه‌گاه ما امام خامنه‌ای و مرکز آن جمهوری اسلامی ایران است و آمریکا می‌خواهد آن را محاصره کند».

سید حسن نصرالله سپس «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا و «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را خطاب قرار داد و گفت: «امشب و فردا به ترامپ و نتانیاهو می‌گوییم که ما قومی هستیم که نه محاصره، نه تحریم و نه گرسنگی به اراده ما خللی وارد نمی‌کند. در برابر آمریکا و اسرائیل به امام خامنه‌ای، می‌گوییم که ای فرزند حسین (ع)، ما تو را تنها نمی‌گذاریم».

به رغم تقلاهای مکرر دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی در ماههای گذشته برای وادارساختن جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مقاومت به عقب نشینی از مواضع خود، حزب‌الله لبنان همواره تأکید کرده است: «در صورتی که اقدامی علیه جمهوری اسلامی ایران صورت گیرد، نیروهای مقاومت به آن پاسخ خواهند داد».