قصد داشتم بنا به فرمود به رهبر معظم انقلاب از تولید ملی حمایت کنم
قصد داشتم بنا به فرمود به رهبر معظم انقلاب از تولید ملی حمایت کنم

ندای استان:فاطمه عبدالهی هنرمند بسیجی گفت: قصد داشتم بنا به فرمود رهبر معظم انقلاب از تولید ملی حمایت نموده و مقوای ایرانی تهیه کنم که متاسفانه در گناوه و حتی بوشهر هم پیدانکردم.

به گزارش ندای استان، در راستای گفت و گو با فعالان بسیجی خبرگزاری بسیج با سرکار خانم فاطمه عبدالهی نخبه بسیجی گپ و گفتی را انجام داد:

_سرکار خانم خودتان را معرفی کنید:
بنده فاطمه عبدالهی ۱۷ ساله، ساکن یکی از روستای‌های توابع شهرستان گناوه واقع در استان بوشهر هستم.

_از آغاز فعالیت هایتان برای مخاطبین ما بگویید:
در واقع اگر بخواهم در رابطه با آغاز فعالیت رسمی توضیحاتی بدهم، باید کمی کتاب زندگی هنریم را به عقب ورق بزنم. من از همان دوران کودکی با هنر و انواع فعالیت‌های هنری مانوس بوده و انواع هنر‌ها را فرا گرفته ام. از نقاشی و طراحی گرفته تا منجوق دوزی وخیاطی و حتی قالی بافی و این هنر و استعداد وافر بنده، بر اطرافیان و دوستان پوشیده نبود و همین سرآغازی شد بر فعالیت من.
قبل از تاسیس صفحه مجازی که fa_artttt نام دارد و شروع کار رسمی من، یکی از دوستانم که تولدی در پیش داشت از من تقاضای یک باکس سوپرایز کرد و من هم با اشتیاق قبول کردم، و خدا را شاکرم که مورد قبول وی واقع شد.
مدتی بعد تولد یکی دیگر از دوستانم بود و من تصمیم گرفتم که برای او نیز جعبه کادویی تهیه کنم. پس از تحویل کار، دوستان و خانواده، بسیار مشوق من بودند که این هنر را به نمایش گذاشته و کسب و کار خانگی راه بیندازم. در قدم‌های اول کمی مردد بودم، اما با لطف خدا تصمیم را عملی کردم و اینگونه فعالیت‌های من در قالب جدیدی آغاز شد.

_یعنی همان دو جعبه آغاز فعالیت های شما بود؟
همان دو باکسی که برای دوستانم ساخته بودم را در صفحه مجازی ام قرار دادم و خوشبختانه بخت کمی مرا یاری کرد و مورد لطف دوستان واقع شد و پیام‌های زیادی جهت سفارش دریافت کردم. اما در میان همه‌ی این الطاف، دل آزردگی‌هایی هم وجود دارد که سنگی است بر پای. خدمتتان عارضم پایه و اصلی‌ترین مواد کار من مقوا است و وقتی مقوا نباشد گویی ساختمان را بی مصالح بخواهند بنا کنند، و شور بختانه مصالح کار من نیز نیست.
_ابزار مورد نیاز تولید شما از کجا تهیه می شود؟
قصد داشتم بنا به فرمود رهبر معظم انقلاب از تولید ملی حمایت نموده و مقوای ایرانی تهیه کنم که متاسفانه در گناوه و حتی بوشهر هم پیدانکردم. چندیست حتی مقوا‌های خارجی هم دیگر یافت نمیشود و باید از شیراز، اصفهان و تهران تهیه کنم.
_ مشوق شما چه کسانی بودند بودند؟
حال اگر از این سختی‌ها بگذریم، که گذشتن ازشان نه جایز است و نه آسان، باید بگویم در تمامی این سختی‌ها و شیرینی‌های کار و در بین همه‌ی سردی‌ها و بی مهری‌ها و آن چیزی که گرمی بخش بود و تاب و توان مرا افزود، مهربانی‌ها و حمایت خانواده‌ی خون گرم و مهربانم علی الخصوص مادر عزیز و دلسوزم که خود اولین الگو و استاد من در کار‌های هنری است.

_حرف پایانی:
فاطمه عبدالهی در پایان گفت: بیشتر از همه‌ی عوامل تاثیرگذار در کارم از خانواده‌ی عزیزم که بیشترین تاثیر را داشتند کمال تشکر و قدردانی را دارم.