ترامپ کوچکتر از آن است که بر اراده مردم ایران تاثیر بگذارد
ترامپ کوچکتر از آن است که بر اراده مردم ایران تاثیر بگذارد

ندای استان:وزیر اطلاعات با بیان اینکه ترامپ کوچکتر از آن است که بر اراده مردم ایران تاثیر بگذارد، گفت: بادبادک تبلیغات آمریکا ترکید.

به گزارش ندای استان به نقل از مهر، مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال سید آزادگان حجت الاسلام سید علی اکبر ابوترابی و پدر بزرگوارشان آیت الله سید عباس ابوترابی و یادواره ۵۷۲ شهید غریب اسارت عصر امروز دوشنبه در تالار اندیشه حوزه هنری با حضور حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات، حجت الاسلام ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، سردار کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه، سردار یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ، حناچی شهردار تهران و جمعی از خانواده معظم شهدا و اسرا برگزار شد.

وزیر اطلاعات در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: فقدان حجت الاسلام ابوترابی و پدر بزرگوارشان برای ما دردآور بود و کوهی از اندوه را برای ما به همراه داشت، عمر این دو عزیز سراسر خیر و برکت بود.

وی در ادامه به بیان خاطراتی از حجت الاسلام ابوترابی و نحوه آشنایی خود با ایشان پرداخت و گفت: ایشان ممکن بود فکر و عمل شخصی را قبول نداشته باشد اما برای همه احترام قائل بود، این پدر و پسر نمونه علمای واقعی اسلام بود و برای احیای دین از هیچ چیز دریغ نکردند.

وزیر اطلاعات گفت: علمای اسلام هرجا که احساس کردند برای دفاع از اسلام باید خطر کرده و جان خود را به خطر بیندازند از این امر دریغ نکردند مانند امام خمینی (ره)، علما هیچ گاه زیر بار سلطه استکبار جهانی نرفتند حتی به قیمت تهدید جانشان، آنها حفظ اسلام را مقدم بر حفظ جان می‌دانستند.

وی افزود: علما در طول تاریخ با مجاهدت و از جان گذشتگی مقابل زورگویان ایستادند و مردم هم هرگاه پرچم را دست علما دیدند از آنها پیروی کردند و مطمئن بودند که این مسیر، مسیری درست است. علما همیشه و هم جا سینه سپر کردند تا از منافع اسلام و ملت دفاع کنند و به دلیل مقاومت آنها بود که هیچ گاه استعمار نتوانست بر ایران به طور کامل حاکم شود.

علوی در ادامه تصریح کرد: رفتار علما و امام راحل و ابر شاگرد ایشان مقام معظم رهبری امروز برای ما درس است. امروز مشی حجت الاسلام ابوترابی ما درست است که حتی اگر اختلاف نظر و اختلاف مواضع سیاسی و دیدگاه داشته باشیم همه جز یک خانواده هستیم و همه سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم و تحت فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای دست در دست هم باشیم تا دشمن با مشاهده همدلی و همسویی و برادری ما دچار یاس و ناامیدی شود، اما هرگاه دشمن در میان ما زمزمه‌های اختلاف و چند دستگی بشنود طمع می‌کند.

وزیر اطلاعات با اشاره به رفتار و سخنان و جنگ رسانه‌ای رئیس جمهور آمریکا علیه ایران گفت: شما دیدید مردم در برابر سخنان و بازی با الفاظ ترامپ که از یک سو تهدید و از سوی دیگر از مذاکره سخن می‌گوید، آنها فکر کرده اند مردم ایران اینقدر ساده هستند که با این حرفا فریب بخورند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم ایران در کشاکش حوادث چهل سال بعد از انقلاب اسلامی پخته شده و ترامپ و امثال آن بسیار کوچک‌تر از هستند که بر اراده مردم تأثیر بگذارند، مردم ایران با اجماع کامل، راهبرد مقاومت را انتخاب کرده و شما دیدید چگونه بادبادک تبلیغات آمریکا ترکید و مردم ایران اسلامی در کل دنیا بر سکوی عزت و اقتدار قرار گرفته اند و امروز دشمن، آمریکا و ترامپ در برابر ایران اسلامی درمانده شده اند و نمی‌دانند چه کار کنند، این نتیجه پیروی از علما و ولایت فقیه است.