چهار هزار نفر به اردوهای راهیان نور دریایی اعزام شدند
چهار هزار نفر به اردوهای راهیان نور دریایی اعزام شدند

خبر استان: مسئول اردویی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: در تعطیلات نوروزی امسال، چهار هزار و ۹۰ نفر به اردوهای راهیان نور دریایی اعزام شدند.

به گزارش خبر استان، سرهنگ عباس درویشی صبح دوشنبه در نشست بررسی اردوهای راهیان نور اظهار داشت: استان بوشهر افتخار دارد که میزبان اردوهای راهیان نور باشد و شاهد حضور گسترده زائران از نقاط مختلف کشور در استان بوشهر برای حضور در اردوهای راهیان نور هستیم.

وی با اشاره به اعزام زائران به اردوهای راهیان نور از ۲۴ اسفند تا ۱۳ فروردین‌ماه، بیان کرد: امسال چهار هزار و ۹۰ نفر به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

مسئول اردویی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به افزایش دو برابری تعداد افراد اعزام شده به اردوهای راهیان نور دریایی، اضافه کرد: سال گذشته هزار و ۹۸۱ نفر به اردوی راهیان نور دریایی اعزام شده بودند که امسال به بیش از چهار هزار نفر رسیده است.

وی افزود: جزیره خارگ در استان بوشهر به عنوان نماد مقاومت و ایستادگی شناخته می‌شود که در دوران دفاع مقدس به تعداد روزهای جنگ یعنی دو هزار و ۸۸۸ بار بمباران شد.

درویشی با اشاره به استقبال مطلوب از ششمین سال برگزاری اردوی راهیان نور دریایی، خاطرنشان کرد: زائران با استفاده از دو فروند شناور به جزیره خارگ منتقل شدند./مهر

Visited 1 times, 1 visit(s) today