پرسپولیس جام را در جم بالای سر برد
پرسپولیس جام را در جم بالای سر برد

ندای استان:تیم پرسپولیس تهران با غلبه بر تیم پارس جنوبی‌جم در استان بوشهر برای سومین بار پی‌در‌پی با سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ قهرمان لیگ‌برتر باشگاه‌های ایران شد.

به گزارش ندای استان،در هفته پایانی و سی‌ام مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، هجدهمین دوره جام خلیج فارس و سی و پنجمین دوره لیگ فوتبال ایران تیم پارس جنوبی‌جم  امشب میزبان تیم پرسپولیس تهران بود.

این بازی که با حضور بیش از ۲۰ هزار تماشاچی در ورزشگاه تختی جم برگزار شد تیم پرسپولیس تهران با هدف قهرمانی و برپایی جشن قهرمانی در شهرستان جم پا به میدان گذاشت.

در نیمه نخست این بازی دو تیم حملات متعددی بر روی دروازه‌ها تدارک دیدند که تیم پارس جنوبی جم در ابتدای توانست کنترل بازی را در دست بگیرد که چند بار دروازه تیم پرسپولیس را به مخاطره انداخت.

دقایق ۸، ۱۹، ۲۳ و ۳۲ چهار بار تیم پارس جنوبی‌جم در نیمه نخست دروازه تیم پرسپولیس را به خطر افتاد ولی این تیم پرسپولیس تهران در دقیقه ۴۱ بازی بود که با سانتر مهدی ترابی از سمت چپ پشت مدافعان پارس جنوبی، توپ به ماریو بودیمیر رسید و او به زیبایی دروازه پارس جنوبی را باز کرد و نیمه نخست تیم  پرسپولیس یک بر صفر به پیروزی رسید تا در آستانه قهرمانی قرار گیرد.

در نیمه دوم تیم پارس جنوبی جم برای جبران گل خورده در بازی خانگی، خود را به آب و آتش زد و بارها دروازه تیم پرسپولیس را به مخاطره انداخت ولی حملات ثمری نداشت.

در دقیقه ۵۶ بازی پرتاب اوت توسط بازیکنان پارس جنوبی با دفع از سمت مدافعان پرسپولیس همراه شد اما گودرزی را صاحب توپ کرد و با شوتی سرضرب دروازه پرسپولیس را به خطر انداخت و از کنار دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم این بازی که با فراز و نشیب‌هایی همراه بود و و حملات دو تیم گلی در پی نداشت و بازی با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس تهران به پایان رسید و با  این پیروزی هتریک قهرمانی سرخ‌پوشان پایتخت در  شهرستان جم استان بوشهر رقم خورد.

تیم پرسپولیس تهران با این قهرمانی برای سومین بار پی‌در‌پی با سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ قهرمان لیگ‌برتر باشگاه‌های ایران شد.

در این بازی سه بازیکن پارس جنوبی جم، شجاع خلیل‌زاده، حسین پورامینی و رحمان احمدی و ماریو بودیمیر از تیم پرسپولیس تهران از داور کارت زرد گرفتند.

تیم پارس جنوبی جم در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با ۳۰ امتیاز در مکان دوازدهم جدول  لیگ برتر باشگاه‌های ایران قرار گرفت.