اقتصادی ترین استان کشور را مسخره کردند
اقتصادی ترین استان کشور را مسخره کردند

ندای استان:خدری گفت:گویا دستان مردم صبورش همچنان بی‌نمک است که نام و نشان بوشهر باید در یک برنامه بی‌کیفیت برای اطلاعات غذایی محک زده شود.

به گزارش ندای استان، عبدالحمید خدری در نشست علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه، ۲۴ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: در شرایطی که کشور با جنگ تمام عیار اقتصادی روبه‌رو است و تلاش برای ایجاد آرامش و انسجام مردم بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود، دو تن از بی‌هنران سیما و مجری ناتوان شبکه یک اقتصادی‌ترین استان کشور را مورد سخره قرار می‌دهند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رسانه ملی که باید از ابتدای سال بیشترین رضایتمندی را نسبت به برنامه‌های خود ایجاد کند، با کج سلیقگی در حالی که بیشتر استان‌ها دچار بحران سیلاب هستند در برنامه زنده تلویزیونی اسباب اعتراض مردم استان بوشهر را برمی‌انگیزد هر چند این گونه اقدامات در سازمان صدا و سیما دارای سابقه است اما کسی پاسخگوی آن نیست.

وی گفت: نادیده گرفتن تاریخ، اصالت و ارزش‌های والای یک استان به راحتی و تنها با عذرخواهی اینستاگرامی قابل جبران نیست بلکه درخواست داریم ضمن عذرخواهی رسمی عوامل برنامه، زمینه عدم تکرار این رویه در رسانه ملی فراهم شود. بدیهی است تکرار این گستاخی‌ها عمداً یا سهواً با واکنش‌های شدیدی از سوی مردم و دلسوزان استان بوشهر روبه‌رو می‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: استان بوشهر به واسطه شرایط اقتصادی به یکی از مهاجرپذیرترین استان‌ها تبدیل شده و از سویی به دلیل بی‌مهری مسئولان درگیر نیازهای اولیه خود است و با مشکلات زیربنایی دست و پنجه نرم می‌کند گویا دستان مردم صبورش همچنان بی‌نمک است که نام و نشان بوشهر باید در یک برنامه بی‌کیفیت برای اطلاعات غذایی محک زده شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: اگر از این به بعد در برنامه‌های خود با طرح سوالاتی از استان بوشهر قصد بالا بردن معلومات هموطنان را دارند، توصیه می‌شود از سوالات متنوع و واقعی استفاده کنند.

خدری در پایان خاطر نشان کرد: استانی که قدمت آن به عهد ایلامی و تمدن بین‌النهرین برمی‌گردد، چه استانی است. بندر تاریخی سیراف که نشانه خلیج فارس است، در کدام استان قرار دارد؟ کدام استان کشور به دلیل منابع نفت و گاز به عنوان پایتخت انرژی ایران لقب گرفته است؟ جزیره مقاوم خارک که به تعداد روزهای جنگ آماج حملات قرار گرفته در کدام استان قرار دارد؟./خانه ملت