مدیران ناکار آمد اگر امروز نرود، فردا قطعا خواهند رفت
مدیران ناکار آمد اگر امروز نرود، فردا قطعا خواهند رفت

ندای استان:وی افزود: نگاه مدیریت ارشد استان بوشهر همواره مبنی بر استفاده از ظرفیت جوانان در حوزه های مختلف است که این مهم بویژه در انتصاب بخشداران بیشتر مورد تاکید قرار دارد.

به گزارش ندای استان به نقل از ایرنا، عادل دهدشتی روز یکشنبه در نشست شورای اداری بخش سعدآباد و شبانکاره افزود: همه ما به عنوان کارگزاران نظام وظیفه داریم با تلاش هر چه بیشتر نسبت به گره گشایی از مشکلات مردم و بهبود شرایط در حوزه های مختلف اقدام کنیم.
وی بیان کرد: دولت در این سال ها تلاش بسیاری برای کاهش مشکلات مردم انجام داد و در مقطعی توانست با شکستن اجماع بین المللی که علیه کشور ایجاد شده بود، نسبت به امضا سند برجام اقدام کند ولی بدعهدی آمریکا در این رابطه، اجازه بهره برداری کامل از آن را نداد.
دهدشتی افزود: بخش قابل توجهی از مشکلات به تحریم های بین المللی مربوط می شود اما بخش دیگر آن به ناکارآمدی و مشکلات ساختار اقتصادی داخلی برمی گردد که برای برطرف کردن آنها همت و تلاشی مضاعف لازم است.
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: خیلی وقت ها در برخی نشست ها بعضی از مسئولان نسبت به حل مشکلات از مردم هم نا امیدتر هستند و این نا امیدی را به راحتی به زبان می‌آورند که این موضوع به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.
وی افزود: در سال ۹۸ اراده مدیریت استان بر ارزیابی دقیق از مجموعه مدیران در استان است و هر مدیری که پای کار نباشد، مردم را تکریم نکند، در نشست با قشرهای مختلف مردم حاضر نباشد و اظهار نا امیدی کند، اگر امروز نرود، به طور قطع فردا خواهد رفت.
دهدشتی ادامه داد: بخش زیادی از خدمات دولت به درستی اطلاع رسانی نمی شود و این مساله باید از سوی مسئولان دولتی در سال جدید به نحو بهتر و کامل تری انجام پذیرد.
ایرنا نوشت،وی افزود: نگاه مدیریت ارشد استان بوشهر همواره مبنی بر استفاده از ظرفیت جوانان در حوزه های مختلف است که این مهم بویژه در انتصاب بخشداران بیشتر مورد تاکید قرار دارد.
دهدشتی اظهار داشت: در سال رونق تولید باید زمینه رشد و توسعه بیشتر واحدهای تولیدی فراهم شود و زمینه لازم برای روان سازی شرایط فعالیت و تقویت واحدهای کوچک اقتصادی را فراهم کرد.