جدال شما و جنوب برنده نداشت/باز هم توقف دقایق پایانی
جدال شما و جنوب برنده نداشت/باز هم توقف دقایق پایانی

ندای استان:رقابت دو تیم پارس جنوبی‌جم و سپیدرود رشت در جم با رد و بدل شدن ۴ گل، به تساوی ۲ بر ۲ انجامید.

به گزارش ندای استان، در هفته بیست‌و‌ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، تیم پارس جنوبی‌جم عصر امروز میزبان تیم سپیدرود رشت در ورزشگاه تختی جم بود.

در این دیدار دو تیم که برای کسب سه امتیاز حساس این بازی وارد میدان شده بودند در نیمه نخست بارها  بازیکنان بر روی دروازه دو تیم خطرساز شدند ولی این نیمه بدون رد و بدل شدن گلی با تساوی بدون گل بازیکنان به رختکن‌ها رفتند.

در نیمه دوم بازی، تیم پارس جنوبی از همان آغاز بازی بر روی دروازه تیم میهمان خطر ساز شد و در دقیقه ۴۸ بازی با ارسال توپ از سوی محمد نوری از روی  نقطه کرنر، شهرام گودرزی با ضربه سر و پس از برخورد به مدافع سپیدرود ایمان صادقی تبدیل به گل شد و تیم پارس جنوبی به نخستین گل خود دست یافت.

پس از این تیم سپیدرود رشت برای جبران گل خورده حملات متعددی بر روی دروازه پارس جنوبی‌جم تدارک دید که ۹ دقیقه پس از گل نخست این بازی، در دقیقه ۵۷  از روی ضربه ایستگاهی محمدرضا مهدوی در میانه زمین ، مهرداد بایرامی با ضربه پشت سر تماشایی به گوشه دروازه پارس جنوبی فرستاد را بازی را به تساوی بکشاند.

تیم پارس جنوبی‌جم که برای کسب سه امتیاز در بازی خانگی برنامه‌ریزی کرده بود در دقیقه ۶۰  سانتر نوری از روی کرنر و ارسال به نورمحمدی، با ضربه پشت سر از مقابل تیرک اول به محوطه ۶ قدم فرستاد  و  ضربه سر پورامینی دروازه سپیدرود را برای دومین بار باز کرد.

پس از این گل، بازی کش‌وقوس‌های فراوانی برای دو تیم به همراه داشت و  مجددا مهدی محمدیاری، بازیکن تعویضی سپیدرود  رشت با شوت ناگهانی از پشت محوطه جریمه توانست باری را به تساوی بکشاند تا سپیدرود رشت برای بقاء در لیگ برتر امیدوارتر باشد.

در ادامه بارها دو تیم  تا دروازه‌ها به پیش رفتند ولی ثمری نداشت و بازی با همین نتیجه ۲ بر ۲  به پایان رسید.

تسنیم نوشت،کوپال ناظمی که قضاوت این دیدار برعهده دارد به میثم تهیدست، ابراهیم لطفی و میلاد قربان‌زاده از تیم سپیدرود رشت و  مجید علیاری کارت زرد نشان داد.