تیزپروازان شاهین بوشهر به لیگ برتر نزدیک و نزدیک‌تر شدند
تیزپروازان شاهین بوشهر به لیگ برتر نزدیک و نزدیک‌تر شدند

ندای استان:درهفته سی و دوم لیگ دسته یک فوتبال کشور عصر سه شنبه تیم شاهین شهرداری بوشهر با پیروزی بر ملوان انزلی به لیگ برتر نزدیکتر شد.

به گزارش ندای استان، در هفته سی و دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور، شاهین شهرداری بوشهر  از ساعت ۱۷ امروز  در ورزشگاه شهید بهشتی مقابل  ملوان بندر انزلی بازی کرد.

این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیزپروازان شاهین به پایان رسید گل‌های این دیدار را میلاد صارمی در دقیقه ۱۷ و بهمن سالاری در دقیقه ۵۷ برای شاهین به ثمر رساندند.

شاگردان عبدالله ویسی بعد از ۱۰ هفته شکست ناپذیری در لیگ یک حالا  با ۵۱ امتیاز و با یک بازی بیشتر نسبت به گل ریحان رده سومی, جایگاه دومی خود را در جدول تثبیت کرده و لیگ برتری شدن این تیم قریب الوقوع است, ملوان بندر انزلی نیز با ۲۹ امتیاز در رده یازدهم این جدول قرار دارد.

تماشای این دیدار رایگان بود و سکو‌های ورزشگاه شهید بهشتی مملو از تماشاگران پرشور تیم شاهین شهرداری بوشهر بود که از نقاط مختلف استان ورزشگاه را پر کرده‌ بودند.

عبدالله ویسی سرمربی شاهین شهرداری بوشهر که با استقلال خوزستان سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارد پیش از این قول صعود شاهین به لیگ برتر را داده بود.

آخرین دیدار شاهین شهرداری بوشهر در این فصل لیگ دسته اول فوتبال کشور، سه شنبه سوم اردیبهشت برگزار می‌شود؛ دیداری که باید در خانه سرخپوشان پاکدشت برگزار کند.

اما خطری که صعود شاهین را تهدید می‌کند، استراحت این تیم در هفته پایانی لیگ یک است، یعنی اگر شاهین بتواند در هفته سی و سوم لیگ یک سرخپوشان را شکست بدهد و با فرض اینکه گل ریحان هم بتواند شهرداری تبریز را در این شهر شکست بدهد، اختلاف دو تیم ۳ امتیاز باقی خواهد ماند و شاگردان مجتبی حسینی می‌توانند در صورت کسب پیروزی پرگل برابر گل گهر صدرنشین در هفته پایانی اختلاف تفاضل گل شان را جبران کنند و صعود خود به لیگ برتر را جشن بگیرند.