عدم شناخت بوشهر ممکن است به علت کم‌کاری در استان باشد
عدم شناخت بوشهر ممکن است به علت کم‌کاری در استان باشد

خورشیدی گفت:خلیج فارس متعلق به استانداری و یا ارشاد نیست و خلیج فارس متعلق به همه مردم است و همه دستگاه‌ها باید در این زمینه تلاش کنند.

به گزارش ندای استان،مجید خورشیدی عصر یکشنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های روز ملی خلیج فارس اظهار داشت: برنامه‌های روز ملی خلیج فارس با مرکزیت بوشهر باید با کیفیت بالایی برگزار شود و همه مسئولان پای کار باشند.

وی با اشاره به اینکه بوشهر بیشترین ساحل را با خلیج فارس دارد، ادامه داد: باید از حق استان در این زمینه دفاع کنیم و شایستگی استان بوشهر برای میزبانی از جشنواره خلیج فارس را اثبات کنیم و نباید منوط به این جلسات داخل استانی باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تاکید کرد: به صرف گفتن سابقه بوشهر و خلیج فارس این شایستگی ثابت نمی‌شود و بلکه باید این شایستگی را با عملکرد خودمان ثابت کنیم.

وی خواستار پرهیز از تمرکز برنامه‌های روز ملی خلیج فارس در شهر بوشهر شد و اضافه کرد: باید از ظرفیت دیگر نقاط استان استفاده کرد و در شهرها و روستاهای مختلف استان برنامه‌هایی به این مناسبت برگزار شود.

خورشیدی با تاکید بر اینکه برنامه‌ها باید هماهنگ‌شده طراحی و اجرا شوند، تصریح کرد: خلیج فارس متعلق به استانداری و یا ارشاد نیست و خلیج فارس متعلق به همه مردم است و همه دستگاه‌ها باید در این زمینه تلاش کنند.

برنامه‌ها به صورت شبکه‌ای اجرا شود

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها باید به مناسبت روز ملی خلیج فارس سهم خود را ایفا کنند، خاطرنشان کرد: همه اقشار باید پای کار باشند و شاهد همکاری گسترده در راستای برگزاری برنامه‌های روز ملی خلیج فارس باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در مورد بی‌اطلاعی برخی از افراد در مورد بوشهر، افزود: این عدم شناخت ممکن است به علت کم‌کاری در استان باشد که به خوبی معرفی نشده است.

مهر نوشت،وی با بیان اینکه باید استان بوشهر و داشته‌هایش به خوبی معرفی شود، تاکید کرد: به مناسبت روز ملی خلیج فارس در تهران نیز یک رویداد با عنوان بوشهر برگزار شود که قطعاً تأثیرگذار خواهد بود.

خورشیدی خواستار برگزاری تورهای گردشگری و جشنواره‌هایی در نقاط مختلف استان بوشهر به مناسبت روز ملی خلیج فارس شد و افزود: برنامه‌ها به صورت شبکه‌ای اجرا شود و پایش و نظرسنجی نیز در مورد برنامه‌ها صورت گیرد.