استان بوشهر بارانی می‌شود/ احتمال آبگرفتگی معابر
استان بوشهر بارانی می‌شود/ احتمال آبگرفتگی معابر

ندای استان:با توجه به ماهیت رگباری بارش‌های بهاری، احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی طی روز شنبه دور از انتظار نیست.

به گزارش ندای استان،مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از ورود یک سامانه جدید بارشی در استان بوشهر خبر داد و گفت: احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی طی روز شنبه دور از انتظار نیست.

فرج‌الله شکوهی‌پور اظهار داشت: با توجه به بررسی نقشه‌های پیش‌یابی جوی، تا پایان روز پنج شنبه در برخی نقاط استان وقوع بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای دور از انتظار نیست.

وی خاطرنشان کرد: از روز جمعه با ورود یک سامانه بارشی به جنوب غرب کشور، بر میزان ناپایداری‌های جوی در سطح استان افزوده می‌شود.

شکوهی‌پور افزود: پیش بینی می‌شود بارندگی‌ها به صورت پراکنده از روز جمعه در برخی نقاط استان آغاز و به تدریج طی روز شنبه تا اواسط روز یکشنبه بارندگی‌ها تقویت و به صورت رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای در سطح استان ادامه یابد.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با پیش‌بینی احتمال ریزش تگرگ نیز در برخی نقاط استان پیش بینی خاطرنشان کرد: با توجه به ماهیت رگباری بارش‌های بهاری، احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی طی روز شنبه دور از انتظار نیست.

وی بیان کرد: همچنین همزمان با افزایش ناپایداری‌ها در روز شنبه، وزش تندبادهای لحظه‌ای در برخی ساعات سبب افزایش ناگهانی ارتفاع موج دریا خواهد شد.

شکوهی‌پور افزود: از روز یکشنبه همزمان با خروج سامانه از استان و شروع وزش باد شمال غربی (نسبتاً شدید)، دریا بویژه سواحل جنوبی استان مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود.