خداحافظی جوان های بوشهری با لیگ دو / سقوط ایرانجوان به لیگ دسته سوم
خداحافظی جوان های بوشهری با لیگ دو / سقوط ایرانجوان به لیگ دسته سوم

ندای استان:هفته بیست و پنجم لیگ دسته دوم برگزار شد و ایرانجوان بوشهر در تهران با نتیجه ۲بر۱ مقابل مقاومت تهران بازی را واگذار کرد.

به گزارش ندای استان،تیم فوتبالایرانجوان بوشهر با شکست برابر تیم مقاومت تهران در مجموع با کسب ۱۸ امتیاز از ۲۵ مسابقه برگزار شده در فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته دوم به رقابت‌های لیگ دسته سوم سقوط کرد.

قدیمی‌ترین و ریشه‌دارترین تیم بوشهر که بازیکنان سرشناسی در این تیم بازی کرده و بازیکنان زیادی را پرورش داده و به سطح اول فوتبال کشور معرفی کرده است پس از حضور چندین ساله در رقابت های سطح اول فوتبال باشگاه‌های کشور، با بی‌مهری و عدم‌ حمایت مسؤولان استان بوشهر در چند فصل اخیر مواجه شد و با دست و پنجه نرم کردن با انواع مشکلات در نهایت وداع تلخی با رقابت های سطح اول فوتبال کشور داشت و به نابودی مطلق کشیده شد.

 تیمی که بازیکنانی چون حسین ماهینی ، مهدی طارمی ، دانیال ماهینی ،عزت پورقاز ، صادق گشنی ،حسین پورامینی ، مهدی قائدی و … را به سطح اول فوتبال کشور معرفی کرد و به عنوان کارخانه بازیکن‌سازی در کشور شناخته می‌شد حال این چنین به نابودی کشیده شد.

فوتبال بوشهر نوشت،آنگونه که خبرنگار ما تحقیق کرده است به احتمال زیاد یک تیم از این گروه به لیگ سه سقوط خواهد کرد و ایرانجوان در بازی آخر با بردن شهرداری بم می تواند به بقا امیدوار باشد.