شاهینی ها به لیگ برتر نزدیکتر شدند
شاهینی ها به لیگ برتر نزدیکتر شدند

ندای استان:شاهین شهرداری بوشهر با پیروزی در مقابل قشقایی شیراز ضمن ‌تثبیت جایگاه دومی زمینه صعود خود را به لیگ برتر فراهم کرد.

به گزارش ندای استان، در هفته سی‌ام مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور شاهین شهرداری بوشهر عصر امروز میزبان تیم  قشقایی شیراز در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر بود.

در این دیدار که تیم شاهین بوشهر در ۲۶ بازی گذشته با ۱۱ برد، ۱۱ مساوی و ۴ باخت۴۴  امتیازی است و در رده سوم جدول لیگ دسته اول قرار دارد  امروز در یک هوای دلچسب آفتابی در حضور هواداران پرشور خود به کسب سه امتیاز این دیدار خانگی برنامه‌ریزی کرده بود.

در این بازی تیم شاهین شهرداری بوشهر با حملات متعدد بارها دروازه تیم قشقایی شیراز را  به خطر انداخت و در دقیقه ۲۳ بازی امیرحسین موسی‌زاده توانست نخستین گل این بازی را به ثمر برساند و شاهین بوشهر را یک بر صفر به جلو بیاندازد.

پس از این گل، شیرازی‌ها برای جبران گل خورده خود را به آب و آتش زدند ولی نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود بوشهری‌ها به پایان رسید.

در نیمه دوم، دو تیم حملات متعددی بر روی دروازه‌ها تدارک دیدند و این دوباره تیم شاهین شهرداری بوشهر بود که در دقیقه ۵۲ بازی بوسیله حسین مالکی توانست دومین گل این تیم را به ثمر برساند.

پس از این گل، که تیم شاهین شهرداری بوشهر خود را پیروز میدان می‌دانست حملات متعددی از سوی تیم قشقایی شیراز بر روی دروازه شاهین بوشهر تدارک دید که ثمری نداشت و این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود شاهین شهرداری بوشهر به پایان رسید تا شاهین خود را یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بداند.

شاهین شهرداری بوشهر با این پیروزی ۴۷ امتیازی شد و در رده دوم جدول لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور قرار گرفت.