۶ میلیون نفر اقامت در استان بوشهر ثبت شد
۶ میلیون نفر اقامت در استان بوشهر ثبت شد

گراوند گفت:ماندگاری مسافران نوروزی در استان تحت‌الشعاع، جاری شدن سیل‌های اخیر در دیگر استان‌ها قرار گرفت.

به گزارش ندای استان، عبدالکریم گراوند بعدازظهر امروز در بررسی وضعیت اسکان و ارائه خدمات به مسافران نوروزی در دیلم با بیان اینکه این شهرستان دروازه ورودی مسافر و گردشگر به استان بوشهر است اظهار داشت: دیلم از ظرفیت‌های مهم گردشگری و تفریحی برخوردار است چراکه بیشترین مسافر در ایام تعطیلات نوروز امسال در دیلم و گناوه ثبت شده است.

وی، با قدردانی از  خدمات شهرداری و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در فراهم شدن زیرساخت‌های گردشگری در دیلم گفت: مسئولان دیلم در فراهم کردن زیرساخت‌های گردشگری و آماده کردن فضا برای آرامش و آسایش مسافران خدمات مطلوبی ارائه کرده‌اند.

گراوند با تاکید بر توجه به رونق تولید بر اساس نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری افزود: محور توسعه استان بوشهر بر اساس طرح‌های گردشگری است که رونق بخشیدن به این مهم به ویژه در شهرستان‌های ساحلی امری مهم و ضروری است.

وی، از تردد بیش از ۵ میلیون خودرو در محورهای استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون بیش از ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار خودرو  در محورهای استان بوشهر تردد آنان ثبت شده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه ماندگاری مسافران نوروزی در استان تحت‌الشعاع، جاری شدن سیل‌های اخیر در دیگر استان‌ها قرار گرفت گفت: بر اساس آمارهای موجود تاکنون شش‌میلیون نفر اقامت روز در استان بوشهر ثبت شده است که امید می‌رود با بهبود وضعیت جوی استان‌ها، مسافرت‌ها افزایش یابد.