محدودیت‌های ترافیکی طرح نوروزی استان تا ۱۷ فروردین‌ماه ۹۸
محدودیت‌های ترافیکی طرح نوروزی استان تا ۱۷ فروردین‌ماه ۹۸

ندای استان:پاپری گفت:مسیرهای پرخطر استان بوشهر برازجان ـ گناوه، گناوه ـ دیلم، دیلم ـ بهبهان و جاده دو طرفه ساحلی دیر به دلوار است.

به گزارش ندای استان،سرهنگ جابر پاپری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، شعار ترافیکی ایام تعطیلات نوروز را پرهیز از خطر، آرامش در سفر دانست و اظهار داشت: در این راستا طرح نوروزی در جاده‌های استان بوشهر از ۲۵ اسفند آغاز شده است.

وی از استقرار گشت‌های محسوس و نامحسوس در محورهای مختلف استان خبر داد و بیان کرد: علاوه بر گشت‌های پلیس راه، ۷ گشت نامحسوس نیز در جاده‌های استان  فعالیت  می‌کنند تا زمینه جلوگیری از خطرات را فراهم کنند.

رئیس پلیس راه استان بوشهرسرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه و خستگی و خواب‌آلودگی را از عوامل  حادثه‌های رانندگی دانست و خاطر نشان کرد: مسیرهای پرخطر استان بوشهر برازجان ـ گناوه، گناوه ـ دیلم، دیلم ـ بهبهان و جاده دو طرفه ساحلی دیر به دلوار  است.

سرهنگ پاپری با بیان اینکه براساس بررسی‌های انجام شده ۳۰ کیلومتر پایانی راه بیشترین حوادث رخ می‌دهد به محدودیت‌های ترافیکی طرح نوروزی پرداخت و افزود: در این اجرای این طرح که تمام محورهای استان بوشهر را در بر می‌گیرد تردد موتورسیکلت و کامیون‌های حامل مصالح ساختمانی تا ۱۷ فروردین ممنوع است.

وی بیان کرد: در اجرای این طرح تردد کامیون و تریلر علاوه بر ۲۸ و ۲۹ اسفند ، ۴ و ۱۲ و ۱۵ و ۱۶ فروردین در محورها و ۱۳ فروردین هم رفت‌وآمد تمامی ناوگان باربری ممنوع است.