افتتاح ۵ پروژه ورزشی استان بوشهر با حضور وزیر ورزش+تصویر
افتتاح ۵ پروژه ورزشی استان بوشهر با حضور وزیر ورزش+تصویر

ندای استان:با حضور وزیر ورزش و جوانان و همزمان با سفر رییس جمهور ۵ پروژه ورزشی در استان بوشهر به بهره برداری رسید.

به گزارش ندای استان، مسعود سلطانی فر در این سفر یک روزه ضمن بازدید از سالن نشاط بیدخون که یکی از این پروژه ها بود، با حضور در جمع ورزشکاران عسلویه در سالن بانوان امید نخل تقی، در ارتباط ویدیو کنفرانسی با رییس جمهور در باره پنح پروژه توضیحاتی ارائه و شرایط ورزش استان به ویژه در بخش زیرساخت ها را مطلوب ارزیابی کرد.

وی در خصوص توسعه زیرساختهای ورزشی در استان گفت: در حالی که در ابتدای دولت یازدهم سرانه ورزشی استان بوشهر ۶۴ سانتی متر مربع بوده است، هم اکنون این سرانه به ۱۱۴ سانتی متر مربع افزایش یافته است.

وی ادامه داد: تا پایان سال آینده و با تکمیل ۴۰ پروژه پیش بینی شده، این سرانه به ۱۵۰ سانتی متر مربع نیز خواهد رسید.

وزیر ورزش و جوانان افرود: در ابتدای شروع کار دولت یازدهم هیچ خانه ورزش روستایی در استان وجود نداشت که هم اکنون ۶۳ خانه ورزش روستایی مورد استفاده جوانان و اهالی روستاهای  استان قرار می گیرد.

وی با اشاره به شرایط مطلوب تیم پارس جنوبی در جدول لیگ برتر فوتبال کشور گفت: این استان دو تیم ریشه دار تاریخی نیز دارد که تیم لیگ یکی در چند هفته مانده به پایان لیگ امیدواریم به لیگ برتر صعود کند و موجبات شور و شادی و شعف مردم را فراهم نماید.

در این آیین به صورت همزمان ۵ پروژه ورزشی استان به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد تومان با دستور رییس جمهور  افتتاح گردید.

این پروژه ها شامل سالن ورزشی چند منظوره امید نخل تقی، سالن ورزشی نشاط بیدخون، سالن وررشی بانوان چریف عسلویه، زمین های چمن مصنوعی فوتبال خورموج و دیر بودند.