قتل به خاطر گوشی تلفن همراه در دیر
قتل به خاطر گوشی تلفن همراه در دیر

ندای استان:فردی که به خاطر یک دستگاه گوشی تلفن همراه یک نفر را با چاقو به قتل رسانده بود توسط ماموران پلیس دستگیر شد.

به گزارش ندای استان، سرهنگ “فرهاد آراوند”اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل یک جوان در صبح روز شنبه ۲۵ اسفند ماه در یکی از محلات روستای “لمبدان ” و متواری شدن قاتل ، ماموران انتظامی و پلیس آگاهی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
این مقام انتظامی بیان داشت: با اعزام کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس به محل و بررسی به عمل آمده و اظهارات شاهدان عینی، مشخص شد طی یک دریگیری دو نفر جوان ساکن شهرستان کنگان، یکی از آنها به شدت مجروح وتوسط خودروی اورژانس به بیمارستان منتقل شده است.
سرهنگ آراوند با بیان اینکه فرد مجروح به علت شدت جراحات وارده از ناحیه قلب و پهلو توسط ضربات چاقوی قاتل در بیمارستان کنگان فوت کرد، عنوان داشت: هویت متهم و مخفیگاه وی که پس از درگیری اقدام به فرار کرده بود، توسط کارآگاهان پلیس شناسایی و در یک عملیات منسجم با همکاری ماموران انتظامی حین فرار دستگیر شد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه پس از دستگیری متهم یک قبضه چاقو از وی کشف شد، اضافه کرد: متهم در بازجویی های فنی و ارائه مدارک و شواهد مجبور به اعتراف شد و عنوان داشت: با توجه به اختلافی که با مقتول به خاطر معامله یک دستگاه گوشی تلفن همراه داشتم درگیر و چندین چاقو به وی زدم و از صحنه متواری شدم.