آمار اشتغال بومی‌ها در شرکت‌های نفتی استان واقعی نیست
آمار اشتغال بومی‌ها در شرکت‌های نفتی استان واقعی نیست

ندای استان:رکنی حسینی بیان کرد: تا زمانی که مسئله اشتغال جوانان حل نشود نه تنها آسیب‌های اجتماعی کم نخواهد شد بلکه سیر صعودی نیز خواهد داشت.

به گزارش ندای استان، حجت الاسلام عبدالهادی رکنی حسینی ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان استخدامی کشور برگزار شد، اظهار داشت: امروز در شهرستان گناوه با دارا بودن منابع سرشار نفت و گاز و استقرار شرکت‌های مربوط به این صنعت بیش از ۳۵ هزار جوان بیکار وجود دارد.

وی به قانون بکارگیری ۵۰ درصد نیروی بومی که در دولت قبل مصوب شده اشاره کرد و افزود: چرا به اجرای این قانون به صورت جدی و کامل توجه نمی‌شود.

امام جمعه گناوه در ادامه خاطر نشان کرد: آمارهای مختلفی از جذب نیروهای بومی ارائه می‌شود که بنظر می‌رسد این میزان با واقعیت بسیار متفاوت است.

رکنی حسینی بیان کرد: تا زمانی که مسئله اشتغال جوانان حل نشود نه تنها آسیب‌های اجتماعی کم نخواهد شد بلکه سیر صعودی نیز خواهد داشت.

مهر نوشت،وی با اشاره به وضعیت بد بازار گناوه و معیشت مردم، تصریح کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب عنوان کردند باید اولویت اصلی دولت وضع معیشت مردم باشد و برنامه‌ای برای کنترل تورم و هزینه‌های بالای مخارج زندگی داشته باشد.

امام جمعه گناوه با بیان اینکه مردم در حل مشکلات با دولت همدل و همراه هستند، گفت: رونق در کسب و کار موجب سرزندگی در جامعه می‌شوند و امیدواریم با برنامه ریزی هایاصولی و کارشناسی شده دولت معیشت مردم بیش از این دچار رکود نشود.