۴۴۴ هزار لیتر نفت و بنزین از شاه لوله بوشهر به سرقت رفت
۴۴۴ هزار لیتر نفت و بنزین از شاه لوله بوشهر به سرقت رفت

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر از جزئیاتی تازه از پرونده انشعاب غیر مجاز خط لوله فرآورده‌های نفتی بوشهر پرده برداشت.

به گزارش ندای استان،علی حسن‌پور صبح امروز در خصوص تشریح جزئیات پرونده اخذ انشعاب غیرمجاز و سرقت فرآورده‌های نفتی در بوشهر اظهار داشت: متهم این پرونده که از ابتدا شناسایی و دستگیر شده بود، قرار کیفر خواست برای وی صادر شده است و پرونده برای آرای نهایی به دادگاه ارسال شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر افزود: این فرد متهم اقدام به انشعاب غیرمجاز و سرقت از لوله فرآورده‌های نفتی بوشهر به میزان  307052 لیتر نفت و گاز و ۱۳۷۶۰۹ لیتر بنزین به ارزش ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در بازه زمانی دو ساله کرده است.

وی با بیان اینکه این پرونده یک متهم بیشتر ندارد و رای نهایی دادگاه تا دو ماه آینده صادر خواهد شد، تصریح کرد: بعد از تحقیقات گسترده مشخص شد که این سرقت سازماندهی شده نبوده و متهم در طی این دو سال به صورت انفرادی اقدام به مبادرت و فروش نفت، گاز و بنزین از خط لوله شرکت فرآورده‌های نفتی بوشهر نموده است.

دی‌ماه امسال پس از انتشار تصاویری مبنی بر نشت مواد نفتی در یکی از خیابان‌های شهر بوشهر، دادستان عمومی و  انقلاب مرکز استان بوشهر از کشف انشعاب مخفیانه و غیرمجاز از خط لوله فرآورد‌ه‌های نفتی در این استان خبر داده بود.

منبع:فارس