کوچک‌ترین تعرضی به ایران با پاسخی قاطع همراه خواهد بود
کوچک‌ترین تعرضی به ایران با پاسخی قاطع همراه خواهد بود

ندای استان:وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه شهدا به ما درس عشق، عاشقی، عزت و ایثار دادند، گفت: کوچک‌ترین تعرضی به ایران با پاسخی قاطع همراه خواهد بود.

به گزارش ندای استان به نقل از مهر، سعید نمکی صبح سه‌شنبه در پنجمین کنگره شهدای وزارت بهداشت در بوشهر اظهار داشت: با درسی که از شهدای گران‌قدر و خانواده‌های ایثار گران آموخته‌ایم در زیر خیمه ولایت نمی‌گذاریم کوچک‌ترین تعرضی به این سرزمین صورت گیرد.

نمکی با اشاره به رشادت‌های ایثارگران در تمامی صحنه‌های حساس انقلاب اسلامی افزود: با هیچ جایی سر جنگ نداریم اما در دفاع از سرزمین خود مانند شهدای ۸ سال دفاع مقدس تا آخرین قطره خون خود ایستادگی خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: آنچه این انقلاب و سرزمین اسلامی را بیمه کرده است آه سحرگاهی مادران شهدا و دعای جانبازان است. یکی دیگر از درس‌های بزرگی که از شهدا گرفته‌ایم درس خدمت به مردم است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: با الگوبرداری از شهدا در انجام وظیفه و حفظ سنگر خط مقدم نبرد در نظام سلامت از هیچ تلاشی برای ارائه خدمت به مردم دریغ نخواهیم کرد و از هیچ پدیده‌ای هراس نداریم.

نمکی خاطرنشان کرد: شهادت کادر اورژانس هوایی در عملیات نجات جان مادر باردار نمونه‌ای بارز از ادامه دادن راه شهیدان در عرصه خدمت‌رسانی به مردم است.

وی افزود: حتی تقدیم پنج شهید اورژانس هوایی نیز موجب توقف خدمت نشد و بلافاصله تیم دوم اورژانس هوایی با الگوی برداری از راه شهدا به نجات جان مادر و نوزادش به پرواز درآمد.

وزیر بهداشت با آرزوی طول عمر و سلامت برای خانواده‌های شهدا و سلامتی برای یادگاران دفاع مقدس گفت: پیام دیگر شهدای ما به بیرون از مرزهای میهن اسلامی است و این پیام دربرگیرنده نکته مهمی است که به این سرزمین نمی‌توان نگاه چپ کرد و کوچک‌ترین تعرض با پاسخی قاطع همراه خواهد بود.

پنجمین کنگره ملی شهدای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تالار لیان استان بوشهر در حال برگزاری است.