دستگیری سارقان ۱۰ میلیاردی طلاجات منازل گناوه+عکس
دستگیری سارقان ۱۰ میلیاردی طلاجات منازل گناوه+عکس

ندای استان:سردار واعظی گفت:در عملیات هماهنگ پلیسی، شب گذشته باند ۳ نفره سارقان طلاجات منزل در شهر گناوه دستگیر و اموال مسروقه از آنان کشف شد.

به گزارش ندای استان،سردار خلیل واعظی گفت: در پی  وقوع چند فقره سرقت طلاجات منزل در شهر گناوه طرح ویژه پلیس آگاهی شهرستان با همکاری یگان امداد و کلانتری ها اجرا شد.

وی افزود: با بررسی های پلیسی و اطلاعاتی و حضور میدانی کاراگاهان مبارزه با سرقت پلیس اگاهی در صحنه های سرقت، مدارک و مستنداتی از سارقان شبانه طلاجات منزل بدست آمد.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: پس از توجیه کامل تیم های عملیاتی ماموریت یگانهای پلیس در حوزه های تعیین شده اغاز شد.

وی بیان کرد:شب گذشته یکی از واحدهای پلیس به یک خودرو مظنون شدند که در همین راستا راننده آن دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل می شود.

به گفته سردار واعظی با اعتراف این فرد به سرقت، دونفر دیگر از همدستانش نیز بلافاصله پس از سرقت یک واحد مسکونی دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه سارقان ساکن دو استان همجوار هستند که با تشکیل یک باند تلفیقی سوژه های سرقت خود را از واحدهای مسکونی شیک و خالی از سکنه انتخاب می کردند اظهار داشت: این افراد در شب گذشته با سرقت از سه منزل مسکونی بیش از ده میلیارد ریال طلا، دلار و درهم به سرقت برده بودند که همه اموال مسروقه کشف و به صاحبان آن برگردانده شد.

سردار واعظی گفت: احتمال اینکه افراد این باند سرقت های بیشتری در سطح شهرستان و یا استان انجام داده باشند وجود دارد و به همین منظور تحقیقات تکمیلی در پلیس آگاهی گناوه در حال انجام می باشد.

وی با تمجید از مشارکت فعالانه شهروندان در تامین امنیت از آنان خواست هر مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.