استان بوشهر آماده میزبانی از ۱۲ مسابقه بین المللی
استان بوشهر آماده میزبانی از ۱۲ مسابقه بین المللی

ندای استان:بهروزیان‌فرد گفت: ۸۵۰ برنامه نشاط اجتماعی طی سال گذشته در استان بوشهر برگزار شده است

به گزارش ندای استان،احمد بهروزیان‌فرد در بازدید معاون استاندار بوشهر از اداره‌کل ورزش و جوانان اظهار داشت: به منظور توسعه ورزش استان بوشهر از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به حمایت از ورزش همگانی و قهرمانی استان بوشهر خاطرنشان کرد: سعی کردیم ارتباط با هیئت‌های ورزشی استان و هیئت‌های شهرستانی به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به تلاش برای دور کردن حواشی از ورزش استان، اضافه کرد: هدف ما این بوده که ورزش استان در فضای آرام به پیش برود و شاهد تقویت آرامش برای پیشرفت ورزش استان و توسعه نشاط و شادابی مردم هستیم.

مهر نوشت،وی توجه به ورزش همگانی را یکی دیگر از اولویت‌های استان بوشهر دانست و ادامه داد: توجه به نیازهای جوانان و اجرای برنامه‌های نشاط اجتماعی نیز به صورت جدی دنبال می‌شود.

بهروزیان‌فرد با بیان اینکه ۸۵۰ برنامه نشاط اجتماعی طی سال گذشته در استان بوشهر برگزار شده است، افزود: امسال هم برنامه‌ها با قوت در حال برگزاری است و تا پایان سال این برنامه‌ها ادامه دارد و میزبان یک جشنواره کشوری هم خواهیم بود.

وی با بیان اینکه کارهای خوبی در حوزه جوانان انجام شده است، گفت: در زمینه توسعه زیرساخت‌ها هم کارهای خوبی صورت گرفته و سه خانه جوان را در استان افتتاح کردیم و دنبال توسعه این خانه‌ها هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از توسعه زیرساخت‌های ورزش استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: سه چهار سال پیش شرایط میزبانی یک رشته ورزشی هم در استان نداشتیم و اگر داشتیم برای ۱۰۰ نفر باید از یک ماه قبل برنامه‌ریزی می‌کردیم تا شرایط فراهم شود ولی اکنون شرایط میزبانی مسابقات کشوری و بین‌المللی را برای ۱۲ رشته ورزشی هم داریم.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان‌های استان نیز فضای خوابگاهی خوبی ایجاد شده است، افزود: در برخی شهرستان‌ها این فضا به بهره‌برداری رسیده و سعی داریم تا هفته دولت سال آینده همه پروژه‌های خوابگاهی در شهرستان‌ها تکمیل شود.

بهروزیان‌فرد با اشاره به روند تکمیل پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام استان بوشهر اظهار داشت: تلاش شد تا پروژه‌ها بر اساس شاخص‌های جمعیتی تکمیل شود. تا سال ۹۳ در استان بوشهر حدود ۱۵۰ پروژه نیمه تمام داشتیم که تا دهه فجر ۹۰ درصد این پروژه‌ها تکمیل خواهد شد.