کاشت ۷۰۰ نهال توسط بسیجیان شهر چغادک+تصویر
کاشت ۷۰۰ نهال توسط بسیجیان شهر چغادک+تصویر

ندای استان:۷۰۰ اصله نهال توسط بسیجیان گروه جهادی شهید محسن حججی شهر چغادک کاشته شد.

به گزارش ندای استان،فرمانده پایگاه بسیج شهید محمد حیدری شهر چغادک صبح امروز در حاشیه مراسم کاشت نهال در گفتگو با خبرنگار ندای استان اظهار داشت:کاشت درخت و ایجاد فضای سبز در آموزه‌های دینی ما مورد تاکید زیادی قرار گرفته است و نمی توان تاثیرات مثبت درختکاری و ایجاد فضای سبز در محیط زندگی خود را نادیده بگیریم.

هادی رحمت افزود: در راستای اهداف فضای سبز شهرداری چغادک و ایجاد کمربند سبز، در حاشیه اتوبان چغادک- بوشهر(نزدیکی سایت پسماند) عملیات نهالکاری صورت پذیرفت.

وی گفت:با همت شهرداری چغادک، قسمت‌هایی از این اراضی زیر کاشت ۷۰۰ نهال در دو هزار متر مربع رفت.

ایشان در ادامه افزودند: نهال های کاشته شده از گونه های مختلف هستند و در هفته آینده ۶۰۰ نهال دیگر کاشته خواهدشد.

وی به ظرفیت بالای گروه جهادی شهید محسن حججی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: بسیج در هر عرصه‌ای می‌تواند تاثیر بسیار خوبی داشته باشد و درخت‌کاری نیز از این عرصه‌ها است که بسیجیان امروز همت گماردند و نهالکاری را احیا کردند.

رحمت گفت:گروه جهادی شهید محسن حججی پایگاه بسیج شهید محمد حیدری در سال ۹۶ با ۲۰ عضو پای به عرصه خدمت رسانی به محرومین و اقشار مستضعف و بعضا کمک به دستگاه ها در انجام امورات مختلف در شهر چغادک گذاشت.

وی با تاکید بر اینکه در این‌ فعالیت‌ها هیچ مزدی از طرف افراد دریافت نمی‌شود، گفت: همه کارها برای رضای خدا انجام می‌شود و در فراخوان‌ها هر کدام از افرادی که تمایل دارند، حضور می یابند.