تشکیل ۹۵۶ پرونده تخلف صنفی در استان از طریق گزارش های مردمی
تشکیل ۹۵۶ پرونده تخلف صنفی در استان از طریق گزارش های مردمی

ندای استان:معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت: در ۸ ماه امسال ۹۵۶ پرونده تخلف صنفی از طریق گزارش های مردمی به ستاد خبری ۱۲۴ تشکیل شده است.

به گزارش ندای استان، رضا جمالی بیان کرد: در ۸ ماه امسال ۳هزار و ۹۰۹ گزارش صنفی از سوی شهروندان به واحد ستاد خبری۱۲۴ رسیده که از این تعداد ۲هزارو ۹۹۵ گزارش قابل پیگیری بوده و ۹۵۶ پرونده تخلف در این زمینه تشکیل شده است.

معاون سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تاکید کرد: پاسخگویی سریع به شکایات شهروندان و خواسته های منطقی آنان از جمله اولویت های این سازمان است که با اقدامات متعددی نظیر گشت های روزانه بازرسان از واحد های صنفی، پاسخگویی فوری از طریق تلفن ۱۲۴، تشکیل جلسات با دستگاه های اجرایی مرتبط نظیر شهرداری، دانشگاه علوم پزشکی، استاندارد و تعزیرات حکومتی به منظور پیگیری و جلوگیری از برخی تخلفات صنفی صورت گرفته است.

وی از شهروندان خواست هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، احتکار و قاچاق کالا را به شماره تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند و یا به صورت حضوری به واحد رسیدگی به شکایات مردمی مستقر در معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه و گزارش خود را اعلام نمایند.