پسر به طرفداری از مادرش،پدرش را به رگبار بست
پسر به طرفداری از مادرش،پدرش را به رگبار بست

ندای استان:فرمانده انتظامی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری متهم به قتلی خبر داد که در” وحدتیه” دشتستان نیمه شب پدرش را به رگبار بسته بود.

به گزارش ندای استان، سردار” خلیل واعظی”  اظهار کرد: حدود ۲۰ روز قبل مردی ۵۳ سال دریکی از روستاهای  وحدتیه دشتستان نیمه های شب  در حیاط منزلش  با شلیک چندین گلوله کلاش از پشت بام همسایه به قتل رسید .

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود :با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی دشتستان  و تشکیل تیم ویژه ای بررسی این حادثه از چندین منظر آغاز شد .

وی عنوان کرد: با توجه به ارتباط مقتول با پرونده دستگیری چند متجاوز به عنف و سارق مسلح که حدود ۶سال قبل منجر به اجرای حکم اعدام  گردیده بود شایعاتی در خصوص ارتباط این حادثه با پرونده اعدام  مطرح شد .

سردار واعظی تصریح کرد :برخی از افراد به امید انحراف مسیر تحقیقات پلیس و ایجاد مانع در کشف حقیقت آگاهانه به این شایعات دامن می زدند .

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: تحقیقات میدانی، بررسی های علمی و هوشمندانه کارآگاهان دایره جنایی پلیس آگاهی دشتستان با جمع آوری ادله و مدارک مستتد ضمن اثبات بی اساس بودن این شایعات، پلیس را هر لحظه به مظنونین اصلی نزدیک تر می کرد .

سردار واعظی گفت : پس از بررسی چند باره مدارک جمع آوری شده و مرور ادله  مطرح شده به وسیله کارآگاهان، سرانجام فرزند ۱۹ ساله مقتول به عنوان مظنون اصلی دستگیر شد .

وی اظهار داشت :متهم دستگیر شده ضمن اعتراف به قتل پدرش علت آن را  اختلاف خانوادگی و بی توجهی مقتول به همسرش (مادر متهم )عنوان کرد .

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: اسلحه کلاش به کار رفته در این حادثه کشف و ۳ نفر متهم دیگر که ضمن همکاری با مقتول سعی در ایجاد انحراف در مسیر پرونده را داشتند نیز دستگیر شدند.