شاهین با شکست به استقبال تعطیلات نیم فصل رفت/فکری:استعفا می دهم
شاهین با شکست به استقبال تعطیلات نیم فصل رفت/فکری:استعفا می دهم

ندای استان:از هفته شانزدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور یکشنبه شب شاهین بوشهر در آخرین بازی نیم فصل برابر سرخ پوشان پاکدشت متحمل شکست شد.

به گزارش ندای استان، در این دیدار که در استادیوم شهید بهشتی بوشهر برگزار شد شاهین بازی برده را با نتیجه ۲ بر یک به حریف واگذار کرد.
در این دیدار مرتضی خراسانی و رضا مرادی برای سرخ پوشان گلزنی کردند و تک گل تیم شاهین نیز توسط میلاد صارمی به ثمر رسید.
قضاوت این دیدار را شاهو اصلانی به همراه کمک های خود عدنان پیروی، مرتضی هوشیار و عبدالنبی پور خلف بر عهده داشت.
هواداران شاهین بوشهر استقبال قابل توجهی از این دیدار به عمل آورده بودند.
شاهین بوشهر با این شکست ۲۷ امتیازی باقی ماند و به رده سوم جدول سقوط کرد و تیم سرخ پوشان پاکدشت نیز با ۲۹ امتیاز در رده نخست قرار گرفت.

سرمربی شاهین بوشهر:استعفا می دهم

محمود فکری یکشنبه شب پس از شکست ۲ بر یک تیمش برابر سرخ پوشان پاکدشت در جمع خبرنگاران افزود: مجموعه شهرداری وقتی حمایت از تیم شاهین را متقبل شدند باید از تیم حمایت لازم را داشته باشند.
وی بیان کرد: بتازگی ۱۰ میلیارد ریال به تیم شاهین تزریق شده تا ۳۰ درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شود ولی این پول باید پیش از انجام بازی ها به تیم تزریق می شد.
فکری ادامه داد: شاهین بوشهر به جای اینکه شاهین شهرداری باشد به تیم شاهین باستین (مدیرعامل باشگاه) تبدیل شده زیرا در سایه کم توجهی مسئولان مدیرعامل به تنهایی اقدام به هزینه کردن از جیب شخصی خود می کند.
وی افزود: مدیرعامل شاهین به هر کدام از مسئولان مربوطه زنگ می زند جواب تلفنش را نمی دهند و این امر بیش از پیش بی کس بودن تیم شاهین را هویدا کرده است.
سرمربی شاهین بوشهر یادآورشد: برای انجام کارهای بزرگ باید آدم های بزرگ نیز در کنار تیم باشند با این وجود شاهین در اطراف خود کسی را نمی بیند و همین بی کسی منجر به شکست امروز برابر سرخ پوشان شد.
فکری اظهارداشت: از اعضای هیات مدیره کسی اطراف تیم دیده نمی شود و از اعضای شورای شهر نیز تنها یکی دو نفر از آنها اطراف دیده می شوند.
وی افزود: در نبود شرایط مالی مناسب از برخی تیم ها به بازیکنان شاهین پیشنهاد بازی داده شده که این امر باعث شده تا بازیکنان تمرکز لازم را نداشته باشند.
فکری در ارتباط با دیدار تیم های شاهین و سرخ پوشان نیز گفت: در مجموع بازی خوبی بود و موقعیت های زیادی از سوی ۲ تیم هدر رفت که در صورت داشتن تمرکز و دقت لازم شاهین بوشهر می توانست برنده دیدار باشد.
وی در ارتباط با تهدیدهای داور به اخراجش از کنار زمین نیز افزود: کادر فنی حق اعتراض به داور دارد ولی با این وجود داور به جای دعوت کردن آنها به آرامش بصورت متعدد من را تهدید به اخراج کرد.
فکری یادآورشد: تنها وظیفه داور اخراج بازیکنان و کادرفنی تیم ها نیست و آنها نیز باید در صورت اشتباه ظرفیت پذیرش آن را داشته باشند.