خبر استان:یک زوج گردشگر خارجی از شهر بوئنوس آیرس آرژانتین در سفر نوروزی خود بندر گناوه گفتند: در سفرهای انجام شده در شهرهای ایران مشکلی در زمینه امنیت مشاهده نکردیم و این کشور از آرامش و امنیت خیلی خوبی برخوردار است.

به گزارش خبر استان،باریارا و داریو روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهارداشتند: در ایران بخصوص شهر گناوه که شلوغ و گردشگر زیادی وارد آن شده فکر می کردیم امنیت وجود ندارد درحالی که چنین چیزی مشاهده نکردیم.
یکی از این گردشگران گفت: در آرژانتین در شب خیلی نمی توان به راحتی پیاده روی کرد اما در شهرهای ایران با خیال آسوده و آرامش کامل پیاده روی می کنیم و عالی است.
باریارا افزود: در ایران هیچ افراط گرایی و تروریستی وجود ندارد درحالی که فکر می کردیم این موضوع وجود داشته باشد.
وی بیان اینکه با همسرم بصورت پیاده و با خودروهای عبوری مسافرت می کنیم ، اظهار کرد: مسافرت کردن در ایران را خیلی دوست داریم.
این گردشگر خارجی که به شهرهای تبریز، قم، اصفهان و شیراز سفر کرده ، گفت: علاقه زیادی به سبک و سنت های ایرانیان بخصوص نوروز باستانی این کشور داریم.
وی ادامه داد: خانواده های ایرانی زیادی را در شهر گناوه مشاهده می کنم که دور هم هستند و عکس می گیرند و خیلی برایمان جالب و زیبا است.
آنان گفتند: گناوه بندری زیبا با ساحل بی نظیر در کرانه خلیج فارس و مردمان میهمان نوازی دارد که به هموطنان در مورد این ویژگی ها برای ترغیب به ایران بازگو خواهبم کرد.
این زوج گردشگر در کمپ مدیریت ساحل شهرداری گناوه استراحت و از آنان به نحو شایسته پذیرایی شد.