تارتار: مقابل پرسپولیس کوتاه نمی‌آییم تا برنده شویم/ فرماندار جم: پرسپولیسی‌ها از تلویزیون بازی را ببینند
تارتار: مقابل پرسپولیس کوتاه نمی‌آییم تا برنده شویم/ فرماندار جم: پرسپولیسی‌ها از تلویزیون بازی را ببینند

خبر استان:سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: شرایط جدول به گونه‌ای رقم خورده که با پرسپولیس رقیب هستیم، در بازی فردا کوتاه نمی آییم تا برنده باشیم.

به گزارش خبر استان، مهدی تارتاربعد از ظهر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: درباره بازی باید بگویم که فردا دیدار بزرگی مقابل پرسپولیس داریم. شرایط جدول به گونه‌ای رقم خورد که با یکدیگر رقیب هستیم. در بازی فردا کوتاه نمی آییم تا برنده بازی فردا باشیم.

وی درباره اینکه بازیکنان پارس جنوبی در آنالیزهای برنامه‌های تلویزیونی معمولاً نمرات خوبی می‌گیرند افزود: امروزه در دنیا نتایج بازی‌ها را بازیکنان رقم می‌زنند. من هر چقدر هم بخواهم با بازیکنان بی‌کیفیت کار کنم به نتیجه‌ای نمی‌رسم. بازیکنان ما جوان هستند هر چند که تجربه آنها از سایر تیم‌های مدعی کمتر است اما به هر حال ما برای مدعی بودن وارد لیگ نشدیم هر چند که الان جزو مدعیان هستیم و باید برای ادامه این روند بجنگیم اما نباید فشار بیش از اندازه‌ای روی بچه‌های تیم باشد و آنها باید بدون استرس بازی کنند تا بتوانیم روند خوب خودمان را ادامه دهیم.

تارتار تصریح کرد: بارها گفته‌ام که من یک پرسپولیسی هستم و در مکتب پرسپولیس بزرگ شدم، در مکتب پرسپولیس یاد گرفته‌ام که برای پیراهنی که به تن دارم بجنگم.  امروز هم پیراهن پارس جنوبی بر تن من است و همه تلاشم را برای موفقیت این پیراهن انجام می‌دهم از همین طریق هم از هوادارانمان می‌خواهم که فردا همگی مثل بازی با استقلال با لباس‌های زرد به استادیوم بیایند و از ما حمایت کنند. اگر برد می‌خواهیم باید همه تلاش کنند.

سرمربی پاس جنوبی جم درباره اینکه برای بازی فردا مصدوم یا محروم دارد تصریح کرد: شکر خدا محروم نداریم اما درباره امید سینگ باید تصمیم بگیریم اما علی دشتی فردا بازی می‌کند.

فتح الله نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تدابیر لازم برای برگزاری بازی پرسپولیس و پارس جنوبی جم انجام شده و وضعیت ورزشگاه با همراهی خوب شرکت پالایش گاز فجر جم و مجموعه منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به سطح خوبی رسیده است.

وی تاکید کرد: تلاش‌های مدیریت و کارکنان مجتمع مسکونی پارس جم در ارتقای سطح امنیتی و رفاهی ورزشگاه تختی جم برای برگزاری بازی دو تیم اول و دوم جدول لیگ برتر شایسته تقدیر است.

نوروزی با بیان اینکه ورزشگاه تختی جم از بسیاری از ورزشگاه‌های کشور شرایط بهتری دارد گفت: خیلی‌ها تلاش کرده‌اند تا این ورزشگاه برای میزبانی بازی های لیگ برتر آماده شود که از تک تک این عزیزان تشکر می‌کنم.

هیچ عاملی نمی تواند جم را از پارس جم جدا کند

فرماندار جم بیان داشت: آنچه امروز به عنوان موفقیت تیم پارس جنوبی جم در کشور مطرح است حاصل همدلی، همگرایی و همفکری خوب مردم، مسئولان، مدیریت باشگاه، بازیکنان و کادر فنی و اجرایی تیم، هواداران پرشور است و هیچ تردیدی وجود ندارد تا این همدلی و همگرایی خوب وجود دارد هیچ عاملی نمی تواند جم را از پارس جم و پارس جم را از جم جدا سازد.

وی تصریح کرد: تلاش‌ها و حمایت های خوب و ارزنده خانم الماسی نماینده پرتلاش شهرستان های جنوبی استان از تیم پارس جنوبی جم در وزارت نفت را باید ستود که بخش مهمی از آرامش تیم پارس جم، مرهون نگاه ویژه ایشان و همراهی مجموعه مدیریتی وزارت نفت است.

این مسئول اظهار داشت: هواداران تیم پارس جم تا امروز نشان داده اند الفبای فوتبال حرفه‌ای را خوب بلدند و اخلاق را بالاتر از هر چیزی می دانند.

تماشاگران سفیر مهربانی باشند

وی در بخش دیگری از صحبت های خود تاکید کرد: انتظار است هواداران پرشور و لیدرهای با تعصب تیم پارس جم در این بازی حساس، ورای اینکه چه تیمی برنده باشد و چه تیمی بازنده، سفیران دوستی، اخلاق و مهربانی باشند و با تشویق بی امان تیم محبوب شان، ورزشگاه را به جهنمی بزرگ برای تیم پرسپولیس تبدیل کنند.

فرماندار جم گفت: فردا روز جم و پارس جنوبی جم است و امیدوارم تیم محبوب این روزهای کشور بتواند بازی درخشانی را در مقابل تیم پرطرفدار پایتخت انجام دهد و شایستگی هایش را بیش از گذشته به رخ مدعیان بکشد.

نوروزی تصریح  کرد: از هیچ حمایت و تلاشی برای موفقیت تیم و شادی دل مردم و هواداران دریغ نکرده ام و قطعا با همراهی سایر مدیران شهرستان تمام تلاش مان را برای میزبانی شایسته تیم در لیگ برتر به کار خواهیم بست.

حمایت کامل از پارس جم

وی بیان داشت: امروز فوتبال همه معادلات سیاسی اجتماعی را به هم زده است و باید این شور و نشاط را قدر دانست.

فرماندار جم خاطرنشان کرد: هیچ چیز نمی توانست به اندازه پارس جنوبی جم برای جمی ها و شهرها و روستاهای اطراف شورآفرین باشد.

فرماندار جم تاکید کرد: با تمام توان از تداوم حضور تیم پارس جم در جم حمایت کرده و می کنم و قطعا با وجود هوادارانی فهیم و پرشور، تیم پارس جم می تواند همچنان شادی آفرین باشد.

نوروزی با بیان اینکه تجربه بازی با استقلال تهران و گنجایش محدود ورزشگاه، شرایط را برای حضور فقط ۱۰ درصد هواداران پرسپولیس ممکن می سازد گفت: با حضور پرشور هواداران پارس جنوبی جم، عملا شرایط برای حضور بیشتر هواداران پرسپولیس وجود ندارد که توصیه می‌کنیم سایر هواداران پرسپولیس از تلویزیون  بازی را تماشا کنند و به شهرستان سفر نکنند.