به گزارش خبر استان، این کمپ با هدف تقویت مهارت‌های مطالعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در میان اقشار مختلف جامعه به خصوص کودکان و نوجوانان و ایجاد گسترش فضای خردورزی از طریق کتابخوانی با حضور تعدادی از کودکان و نوجوانان دختر آسیب پذیر که امکان دسترسی آسان به کتاب را ندارند، برگزار شد. بر اساس […]

به گزارش خبر استان، این کمپ با هدف تقویت مهارت‌های مطالعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در میان اقشار مختلف جامعه به خصوص کودکان و نوجوانان و ایجاد گسترش فضای خردورزی از طریق کتابخوانی با حضور تعدادی از کودکان و نوجوانان دختر آسیب پذیر که امکان دسترسی آسان به کتاب را ندارند، برگزار شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، بخش های مختلفی از جمله «قصه گویی» توسط جهان افروزیان مربی کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان و نمایش «قصه» توسط  کودکان مهمان در این برنامه اجرا شد.

از دیگر بخش های این برنامه، می‌توان به اهداء کتاب به کودکان و نوجوانان، نقاشی و انشاء نویسی توسط آنها و اهدا بسته فرهنگی به مهمانان اشاره کرد.

مهمانان از بخش های مختلف کتابخانه از جمله فهرست نویسی، مخزن کتاب، نمایش فیلم و بخش مرجع بازدید کردند.

برنامه کمپ کتابخوانی مجموعه برنامه های «طرح پایتخت کتاب ایران» است که با همکاری موسسات مردم نهاد، دانشگاه ها، آموزش و پرورش، کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان، کمیته امداد امام خمینی (ره)، شهرداری و دیگر دستگاه ها اجرا خواهد شد.

Visited 1 times, 1 visit(s) today