امام جمعه دیر :مسئولان برای حل مشکل ته لنجی تلاش کنند
امام جمعه دیر :مسئولان برای حل مشکل ته لنجی تلاش کنند

خبر استان:امام جمعه بندردیر به حذف ته لنجی(کالای همراه ملوان) از سوی گمرگ واکنش نشان داد و خواستار پیگیری این مسئله از سوی مسولان شد.

به گزارش خبر استان، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته دیر افزود: اگر بحث حذف ته لنجی بصورت جدی در دستور کار قراردارد آیا مسولان به حال معیشت مردم مرزنشین فکری کرده اند.
امام جمعه دیر اظهار داشت: به دنبال حذف ته لنجی افراد زیادی بیکار می شوند و شغل خود را از دست می دهند و باید مسولان به فکر شغل جایگزین برای این افراد باشند.
وی افزود: با ساماندهی ته لنجی و برخورد با عوامل سود جو هیچ مخالفتی نداریم اما باید قانونمند شود و با ارسال چند عکس و فیلم از بار ته لنجی، حذف آن کار درستی نیست.
حسینی گفت: مردم معترض در برابر این کار احساسی برخورد نکنند و اجازه بدهند مسولان استان این موضوع را از طریق قانونی پیگیری کنند.
وی اضافه کرد: حذف ته لنجی از سوی گمرک ابلاغ شده و مربوط به سال گذشته است و هیچ ارتباطی با شعار سال رهبری ندارد و عده ای ذهن مردم را نسبت به رهبری خدشه دار نکنند.
امام جمعه دیر در ارتباط با روز پدر گفت: رضایت خدا در رضایت پدر و مادر است و به هیچ بهانه ای خشمگینانه به چهره آنان نگاه نباید کرد.
وی افزود: حضور نسل جوان در مراسم معنوی اعتکاف نشانگر پای بندی مردم بویژه نسل جوان به ارزش های اسلامی است.
حسینی در رابطه با حمله نظامی آمریکا به طبس گفت: آمریکا همچنان دشمن ایران و نظام اسلامی است و این حمله نباید به فراموشی سپرده شود./ایرنا

Visited 1 times, 1 visit(s) today