نجات ۵ نفر در ساحل گناوه
نجات ۵ نفر در ساحل گناوه

ندای استان:رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه گفت: امدادگران این جمعیت در عملیات های جداگانه جان پنج نفر از گردشگران نوروزی را از آب های این بندر نجات دادند.

به گزارش ندای استان، سیف‌الله غلامی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سه نفر خانم در ساحل گناوه به دلیل آشنانبودن به فن شنا، در معرض غرق شدن قرار گرفته بودند که با گزارش های مردمی بلافاصله قایق امداد و نجات پایگاه موقت ساحلی جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: امدادگران با حضور به موقع انها را از خطر مرگ نجات داده و بعد از انتقال به محل پایگاه امداد و نجات ساحلی و ارزیابی و اقدامات اولیه درمانی و پیش بیمارستانی به خانواده آنان تحویل دادند.

رئیس جمعیت هلال احمر گناوه تصریح کرد: همچنین بر اثر واژگونی یک فروند جت اسکی ۲ نفر سرنشین آن توسط نجاتگران پایگاه امداد و نجات ساحلی هلال‌احمر مستقر در ساحل از غرق شدن نجات دادند.

غلامی عنوان کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه دارای پایگاه امداد و نجات در محور گناوه به دیلم و در ساحل بندر گناوه است که در کنار نیروهای آموزش دیده و ۲ خودرو شامل یک دستگاه آمبولانس و یک خودرو نجات به‌ صورت شبانه‌روزی به مردم خدمات ارائه می‌دهند.