نماینده ولی فقیه در استان:حقوق کارگران بوشهر به موقع پرداخت شود‌
نماینده ولی فقیه در استان:حقوق کارگران بوشهر به موقع پرداخت شود‌

به گزارش ندای استان،آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر یکی از سبک‌های زندگی اسلامی را پرهیز از ظلم و ستم دانست و اظهار داشت: ستم و جور ضمن اینکه زندگانی انسان‌ها را تباه می‌کند این انسان‌ها از نعمت‌های خداوند محروم می‌مانند. نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر در ادامه با محکوم کردن عملیات […]

به گزارش ندای استان،آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر یکی از سبک‌های زندگی اسلامی را پرهیز از ظلم و ستم دانست و اظهار داشت: ستم و جور ضمن اینکه زندگانی انسان‌ها را تباه می‌کند این انسان‌ها از نعمت‌های خداوند محروم می‌مانند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر در ادامه با محکوم کردن عملیات تروریستی و جنایتکارانه استکبار جهانی در کرمان گفت: در برنامه‌ای که مردم به‌خاطر گرامیداشت شخصیت والا اسلامی شهید قاسم سلیمانی و زائر مرقد مطهر آن داشتند بزرگترین جنایت تاریخ رخ داد و آحاد مردم اعم از زن و مرد، کودک، جوان، نوجوان و پیر به خاک و خون کشیده شدند.

امام جمعه بوشهر، در ادامه با قدردانی جوانان استان بوشهر در برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف مردم در جشن میلاد فاطمه زهرا (س) حماسه آفریدند و مردمی شدن این برنامه‌ها و مردم پایه‌ بودن آن کار بزرگ محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: از مسئولان در رابطه با ایجاد زیرساخت‌ها مانند آب و برق و دیگر امور که از دست مردم خارج است آماده کنند تا جوانان در برگزاری مراسم ائمه طهارت علیه‌السلام نشان دهند مردم پایه‌گی فرهنگ اسلامی چقدر ارزش دارد.

صفایی بوشهری، با بیان اینکه کارگران از اقشار ضعیف جامعه هستند گفت: اکنون در بسیاری از شرکت‌ها، پیمانکاری‌ها، برخی از مراکز صنعتی حقوق کارگران به‌موقع پرداخت نمی‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با اشاره به شرایط سخت اقتصادی و معیشتی گفت: در شرایطی که تورم و مشکلات معیشتی در جامعه است پرداخت نشدن به‌موقع حقوق کارگران ظلم محسوب می‌شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر، از مسئولان و متصدیان مجموعه‌های یاد شده خواست حقوق کارگران استان به موقع پرداخت و مجموعه‌های نظارتی نیز ضمن تقویت نظارت‌ها با متخلفان به شدت برخورد کنند.

خطیب نماز جمعه بوشهر، ادامه داد: کارگران و نیروی ضعیف جامعه نباید معطل دریافت حقوق پس از این زحمت و خدمات باشد، چراکه این افراد در ابعاد گوناگون مشکلات اقتصادی دارند و نباید حقوق آنان با تاخیر پرداخت شود.