توزیع شیر رایگان در مدارس ابتدایی استان بوشهر
توزیع شیر رایگان در مدارس ابتدایی استان بوشهر

ندای استان:مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از انعقاد تفاهم نامه توزیع شیر رایگان در مدارس ابتدایی استان با شرکت لبنی کوه‌گل اتابک یاسوج خبر داد.

به گزارش ندای استان،علی موحدی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: این طرح نقش مهمی در جهت ترویج فرهنگ مصرف شیر و تغذیه سالم در بین دانش آموزان دارد.

وی بیان کرد: در این تفاهم نامه تعداد ۶ میلیون و پانصد پاکت شیر ۲۰۰سی‌سی فرادما تعیین شده است که مقرر شده از اوایل دی ماه امسال تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده به دست کلیه دانش آموزان مدارس ابتدایی دولتی استان بوشهر برسد.

وی افزود: پاکت‌های شیر دو روز در هفته و همچنین در مناسبت‌های خاص به مدت ۵۱ نوبت توزیع خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت پایش مستمر کیفیت شیر مدارس از تولید تا توزیع در مدارس خاطرنشان کرد: سلامتی دانش آموزان بسیار حائز اهمیت و مهم است و می‌بایست تمامی مراحل توزیع شیر تا به دست جامعه هدف برسد، مستمرا مورد پایش، نظارت و ارزیابی قرار گیرد، به همین علت ما حتی در مرحله توزیع نیز با دسترسی الکترونیکی لازم به مدیران مدارس جهت دریافت بازخورد، امکان این پایش را تا اخرین مرحله توزیع فراهم کرده ایم تا از سلامت شیر‌ها تا از سلامت شیر‌ها تا مرحله‌ای که به دست دانش آموزان میرسد، اطمینان حاصل کنیم.