دستگیری ۲ کلاهبردار فروش حواله خودرو در بوشهر
دستگیری ۲ کلاهبردار فروش حواله خودرو در بوشهر

ندای استان:رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری ۲ نفر کلاهبردار که با شگرد حواله خودرو، از مالباخته‌ها کلاهبرداری کرده‌اند خبر داد.

به گزارش ندای استان؛ سرهنگ جوشن سهرابی گفت: ۲ نفر با هویت مشخص با تبلیغ و تطمیع افراد به اینکه قادرند با حواله‌ خودرو، خودرو‌های خارج نوبت از ایران خودرو و سایر خودروسازی‌ها را در اختیار متقاضیان قرار دهند و با استفاده از اعمال متقلبانه، حلیه و نیرنگ، وجوهی از مالباخته‌ها دریافت و اقدام به کلاهبرداری می‌نمایند و تاکنون به هیچ یک از مالباخته خودرویی تحویل ننموده اند.

وی افزود: موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت، تعدادی از مالباخته‌ها شناسایی، پس از اخذ مجوزات قضایی، تیم ویژه‌ای برای شناسایی مخفیگاه متهمین اعزام، هر دونفر متهم دستگیر و پس از اقرار به عمل مجرمانه خود، به مرجع قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان مرکزی بوشهر گردیدند.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز برای اینکه در دام افراد کلاهبردار قرار نگیرند، قبل از انجام هرگونه معامله‌ای و یا تنظیم سندی، استعلامات لازم را از سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی اخذ و پس از اطمینان کامل، نسبت به واریز وجه اقدام نمایند. چنانچه افرادی به این شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند، در اسرع وقت به همراه مدارک و مستندات، خود را به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان معرفی کنند.