نوسازی خودروهای آموزش و پرورش بوشهر پس از ۱۵ سال + عکس
نوسازی خودروهای آموزش و پرورش بوشهر پس از ۱۵ سال + عکس

ندای استان:مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از نوسازی ناوگان خودرویی این مجموعه پس از ۱۵ سال خبر داد و گفت: برای نوسازی ناوگان خودرویی آموزش و پرورش استان بوشهر ۱۸ میلیارد تومان تخصیص یافت.

به گزارش ندای استان،علی موحدی با اشاره به اجرایی‌شدن طرح شهید زالی نوسازی ناوگان خودرویی آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: سلامت و ایمنی همکاران و کارکنان در مأموریت‌ها یکی از اولویت‌های مهم این مجموعه بود که با اقدامات و پیگیری‌های مستمر صورت گرفته و با اجرای طرح شهید زالی ناوگان خودرویی عمومی و سواری آموزش و پرورش استان بوشهر نوسازی شد.

وی از خرید و توزیع ۴۴ دستگاه خودرو با اولویت شهرستان‌ها و مناطق‌ آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد و گفت: در ۴ مرحله ۲۲ دستگاه خودرو سواری ۱۰ دستگاه وانت مزدا و دستگاه ۱۰ وانت نیسان توزیع شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: ۲ دستگاه خودرو ون نیز خریداری شده است که جمعاً ۴۴ دستگاه خودرو خریداری و توزیع شده است.

موحدی با بیان اینکه نوسازی ناوگان خودرویی آموزش و پرورش استان بعد از ۱۵ سال و در دولت مردمی ایران قوی انجام شده است، افزود: نوسازی ناوگان خودرویی افزون بر ۱۵ سال متوقف شده بود که با پیگیری مستمر و بدون استفاده از اعتبارات دولتی، با رقمی افزون بر ۱۸ میلیارد تومان این مهم محقق شده است.

وی صیانت و نگهداری صحیح از اموال و دارایی آموزش و پرورش را از وظایف شرعی دانست و بیان کرد: آموزش و پرورش در توسعه زیرساخت‌های مختلف آموزشی، پرورشی و ورزشی اقدامات مهمی انجام داده است.