مدال‌آوران بوشهری صاحب مسکن می‌شوند
مدال‌آوران بوشهری صاحب مسکن می‌شوند

ندای استان:استاندار بوشهر گفت:با پیگیری مدیران کل ورزش و جوانان و راه و شهرسازی استان، رفع مشکل مسکن مدال‌آوران پاراآسیایی هانگژو چین در اختصاص زمین یا واگذاری آپارتمان‌های در حال ساخت در قالب نهضت ملی مسکن تسریع می‌شود.

به گزارش ندای استان،احمد محمدی‌زاده شامگاه سه‌شنبه در آئین تجلیل از مدال‌آوران بوشهری در مسابقات “پاراآسیایی هانگژو چین” اظهار کرد: مدال‌آوران پاراآسیایی با مشکل مسکن مواجه هستند و با توجه به ظرفیت‌هایی که دولت برای مسکن‌دار کردن اقشار مختلف در برنامه دارد از این فضا به دنبال رفع مشکل این ورزشکاران هستیم.

وی افزود: تمامی ورزش‌کارانی که در عرصه ملی و بین‌المللی برای استان و کشورمان افتخارآفرینی می‌کنند در صورت نداشتن مسکن، مشکل آنها را مطابق با قوانین موجود رفع می‌شود.

استاندار بوشهر تصریح کرد: ورزشکاران این استان در رقابت‌های پاراآسیایی موفق به کسب ۶ نشان نقره و برنز شدند که برای این استان افتخارآمیز است.

محمدی‌زاده ادامه داد: از ورزشکاران به ویژه مدال‌آوران در سطوح مختلف ملی، آسیایی و بین‌المللی و از همه تیم‌ها و هیات‌های مختلف ورزشی حمایت می‌شود.

وی بیان کرد: این حمایت‌ها از طریق اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی نفت انجام می‌شود.

استاندار بوشهر در خصوص اشتغال ورزشکاران مدال‌آور مسابقات “پاراآسیایی هانگژو چین ” گفت: با پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی و استفاده از یک سری مکانیسم‌ها، به دنبال ایجاد شغل برای این قهرمانان ملی استان بوشهر هستیم.

وی یکی از ظرفیت‌های مهم استان بوشهر را ورزش های ساحلی مرتبط با دریا از جمله قایقرانی، فوتبال و والیبال ساحلی ذکر کرد و گفت: با یک برنامه ریزی مدون می توان استان بوشهر را به عنوان قطب ورزش های آبی ساحلی کشور معرفی کرد.

محمدی‌زاده بیان کرد: پیست «خور لشکری» بوشهر از بهترین پیست‌های ایران است که نیاز به لایروبی دارد و برای تحقق این مهم پیگیری آن در دستور کار قرار دارد تا آرزوی دیرینه ورزشکاران قایقران در لایروبی این اسکله و خور محقق شود.

استاندار بوشهر گفت: با لایروبی این اسکله و خور، بهترین پیست قایقرانی کشور در بوشهر ایجاد و زمینه برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی در استان فراهم می‌شود.

  • منبع خبر : ایرنا