آتش نشانان پارس جنوبی بر سکوی قهرمانی ایستادند
آتش نشانان پارس جنوبی بر سکوی قهرمانی ایستادند

ندای استان:رئیس ایمنی و آتش‌نشانی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: تیم آتش‌نشانی پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی با درخشش در پنجمین دوره ارزیابی تخصصی عملیاتی آتش‌نشانان وزارت نفت بر سکوی قهرمانی ایستاد.

به گزارش ندای استان،عطااله قاسمی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با گرامیداشت روز آتش‌نشانی و ایمنی اظهار کرد: پنجمین دوره ارزیابی تخصصی عملیاتی تیم آتش‌نشانان وزارت نفت از سوم تا هفتم مهرماه سال جاری به میزبانی شهرکرد برگزار شد و تیم پالایشگاه دهم پارس جنوبی به عنوان قهرمان و پالایشگاه یازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی نیز به عنوان نائب قهرمان این دوره از مسابقات خوش درخشیدند.

وی افزود: پنجمین دوره مسابقات با حضور تیم‌های برتر از شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت که چهار تیم به نمایندگی از شرکت ملی گاز ایران، چهار تیم به نمایندگی شرکت ملی نفت ایران، چهار تیم به نمایندگی شرکت ملی صنایع پتروشیمی و چهار تیم نیز به نمایندگی از شرکت ملی پخش فراوردهای ایران حضور داشتند.

رئیس ایمنی و آتش‌نشانی مجتمع گاز پارس جنوبی یادآورشد:تیم های شرکت کننده در ۶ آیتم بالا رفتن از نردبان طنابی، عملیات امداد و نجات ترکیبی، ۴ در ۱۰۰ متر امدادی، پوشیدن البسه حفاظت فردی و دوی صد متر با مانع و آب‌رسانی به سیبل نشانه با هم به رقابت پرداختند.

قاسمی ادامه داد: این دوره از مسابقات با حضور قدرتمند چهار تیم از پالایشگاه‌های دهم، یازدهم، دوازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی و پالایشگاه هاشمی‌نژاد به عنوان نمایندگان شرکت ملی گاز ایران با آمادگی کامل در این دوره از مسابقات حضور داشتند و تیم پالایشگاه‌های دهم و یازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی به ترتیب به عنوان قهرمان و نائب قهرمان و تیم شرکت نفت و گاز پارس به مقام سومی دست یافت.