ندای استان:استاندار بوشهر با بیان اینکه روند پیشرفت سد دشت پلنگ شتاب می‌گیرد، گفت: انتهای سال آینده سد دشت پلنگ آبگیری می‌شود.

به گزارش ندای استان، احمد محمدی زاده بعد از ظهر یکشنبه در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در حال حاضر چند پروژه مهم و اساسی در شهرستان وجود دارد که سد دشت پلنگ یکی از مهمترین این پروژه‌ها است.

استاندار بوشهر افزود: نقش سد دشت پلنگ در شهرستان حیاتی و اساسی است و در همین راستا و با توجه به اهمیت موضوع روند آن به صورت مرتب بررسی می‌شود.

محمدی زاده ادامه داد: در حال حاضر روند پیشرفت پروژه مطلوب ماست و زیر ساخت‌های آن فراهم شده است.

وی تصریح کرد: روند پیشرفت پروژه شتاب بیشتری می‌گیرد و با توجه به مساعد شدن هوا بر اساس برنامه زمان بندی شده کارگاه در ۲ شیفت فعالیت می‌کند.

روند ساخت سد دشت پلنگ شتاب می‌گیرد

محمدی زاده تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته انتهای سال آینده سد دشت پلنگ آبگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه قطعه اول محور باغان_ سرچشمه در شهرستان جم افتتاح شده است؛ بیان کرد: ۲۰ روز قبل از این پروژه بازدید کردم و در حال حاضر نیز روند کار پیشرفت خوبی دارد و با تکمیل این پروژه فاصله زمانی به مرکز استان کاهش پیدا می‌کند و دو شهرستان دشتی و جم را به هم متصل می‌کند.

محمدی زاده بیان کرد: اجرای پروژه پل کاکی_ شیخیان یکی از مطالبات چندین ساله مردم بخش کاکی بوده است که در حال حاضر پروژه فعال و تلاش داریم روند کار شتاب بیشتری به خود بگیرد.

وی با بیان اینکه روند پروژه خورموج _ لاور شتاب بیشتری بگیرد؛ یادآور شد: در نیمه دوم سال و با ابلاغ مصوبات سفر تعریض محور شنبه_ ناصری آغاز می‌شود.

استاندار بوشهر یادآور شد: در حال حاضر نیز ۲ پروژه اقتصادی مهم توسط بخش خصوصی در سطح شهرستان در دست اجرا است که با تکمیل آنها زمینه اشتغال افراد زیادی را فراهم می‌شود.

وی همچنین بر ضرورت رفع موانع واحدهای اقتصادی در سطح شهرستان تاکید کرد و یادآور شد: مشکلات طرح‌های اقتصادی بر طرف می‌شود.

  • منبع خبر : مهر