برگزاری ۲ هزار ۵۰۰ برنامه هفته دفاع مقدس در استان بوشهر
برگزاری ۲ هزار ۵۰۰ برنامه هفته دفاع مقدس در استان بوشهر

ندای استان:مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: هفته دفاع مقدس از ۲۸ شهریور با شعار «ما متحدیم» آغاز می شود که پیش بینی می کنیم ۲ هزار و ۵۰۰ برنامه ویژه این هفته در استان بوشهر برگزار شود.

به گزارش ندای استان،مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر شب گذشته در گفتگو با خبرنگاران عنوان کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس از ۲۸ شهریور آغاز می‌شود و تا ۵ مهر ادامه دارد.

 

غریبی افزود: در حال حاضر هزار و ۸۰۰ برنامه در سراسر استان بوشهر برای این هفته قرار است برگزار شود که پیش‌بینی می‌شود به ۲ هزار و ۵۰۰ برنامه برسد.

 

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر عنوان کرد: شروع برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان بوشهر با دیدار فرماندهان نیروهای مسلح و مسئولان استان بوشهر با آیت‌الله صفایی بوشهری در ۲۸ شهریور برگزار خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و دفاع مقدس از دفاع مقدس تاکنون شامل ایثارگرانی که در دفاع مقدس و جنگ سخت حضور داشتند و همچنین جهادگرانی که پس از آن در عرصه جنگ نرم حضور داشتند برگزار می‌شود.

 

غریبی تشریح کرد: بخش ویژه‌ای شامل تجلیل از همسران و خواهران رزمندگان و خواهران ایثارگری که خودشان در صحنه حضور دارد برگزار نی شود.

 

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر خاطرنشان کرد: همایش یک میلیون نفری با سخنرانی امام خامنه‌ای که به صورت پخش مستقیم همزمان با سراسر کشور در بوشهر و در سالن لیان با پیش‌بینی حضور ۷۰۰ نفر برگزار می‌شود.

 

وی بیان کرد: در این مجموعه همایش‌ها که به مرور در طول سال  برگزار می‌شود ۱۸ هزار نفر مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

 

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر تشریح کرد: برای هفته دفاع مقدس امسال شعار راهبردی «ما متحدیم» است و از جمله دیگر برنامه‌های این هفته می‌توان به ۵شنبه ساعت ۷ صبح در محل گلزار شهدای سراسر گلزارهای شهدای سراسر استان بوشهر غبار روبی قبور شهدا و برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در مصلای نماز جمعه اشاره کرد.

وی عنوان کرد: از جمله برنامه‌های دفاع مقدس حضور نیروهای مسلح در نماز جمعه با سخنرانی و مراسم رونمایی از ۲۰ عنوان کتاب دفاع مقدس با حضور نویسندگان نام برد که مکان آن متعاقباً اعلام می‌شود.

 

غریبی عنوان کرد: یادواره ۵۶ شهید جهادگر در حسینیه عاشقان ثارالله همایش تجلیل از سربازان ۴ مهر و همچنین مراسم اولین پاسخ و معرفی  شهید شاخص بدایار بهبودی پایگاه ششم یاسینی ۹ صبح همان روز برگزار می‌شود.

Visited 6 times, 1 visit(s) today