صدای امام جمعه بوشهر از تأخیر و لغو پروازهای بوشهر درآمد
صدای امام جمعه بوشهر از تأخیر و لغو پروازهای بوشهر درآمد

ندای استان:صفایی بوشهری گفت: این مشکلات باید برای همه استان‌ها باشد نه فقط درصد بالایی تأخیر و لغو پرواز مختص استان بوشهر باشد.

به گزارش ندای استان،آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه تمام مردم استان بوشهر نسبت به سازمان هواپیمایی گلایه دارند اظهار داشت: استان بوشهر هم فاصله زیادی به مرکز کشور دارد و هم اینکه فاقد حمل و نقل ریلی است و متأسفانه این استان به لغو و تأخیر پروازهای زیادی مبتلاست.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، با بیان اینکه مسئولان استان بوشهر در زمینه لغو و تأخیر پروازهای بوشهر به تهران تذکرات لازم داده‌اند تأکید کرد: براساس بررسی‌های انجام شده برای حل این مشکل توجهی نشده و در یک روز ۴ پرواز بوشهر به تهران ۳ پرواز آن لغو می‌شود و این شایسته مردم عزیز استان بوشهر نیست.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر تأکید کرد: از مسئولان سازمان هواپیمایی کشور تقاضا می‌شود نسبت به استان بوشهر توجه ویژه‌ای داشته باشند و شاهد این صحنه‌ها نباشیم چراکه برخی مواقع مردم بیمار برای اعزام به تهران دارند و یا اینکه کارهای اساسی باید انجام شود و لغو پروازها سبب سرازیر شدن همه مشکلات می‌شود.

وی تأخیر مستمر پروازهای بوشهر به تهران را یادآور شد و گفت: ما مشکلات سازمان هواپیمایی کشوری می‌دانیم اما این مشکلات باید برای همه استان‌ها باشد نه فقط درصد بالایی تأخیر و لغو پرواز مختص استان بوشهر باشد.

امام جمعه بوشهر، بیان کرد: این گلایه جدی مردم و مسئولان نسبت به سازمان هواپیمایی کشوری است و امیدوارم شاهد این امور نباشیم و مشکلات مردم استان بوشهر این چنین مورد بی‌توجهی مسئولان بالادستی قرار نگیرد.