پروژه های بخش ریز افتتاح و کلنگ زنی شدند
پروژه های بخش ریز افتتاح و کلنگ زنی شدند

ندای استان:بالغ بر یازده میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پروژه در بخش ریز در هفته دولت ۱۴۰۲با حضور فرماندار و مدیران ادارات شهرستان جم به بهره برداری رسید.

به گزارش ندای استان،همزمان با هفته دولت، پروژه‌های عمران شهری و روستایی، سلامت و ورزش بخش ریز با اعتباری بالغ بر  یازده  میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

در ادامه برنامه های هفته دولت سال جاری شهرستان جم با حضور فرماندار و مدیران ادارات، پروژه‌های چمن مصنوعی در روستاهای سرچشمه و حسین آباد در حوزه ورزشی به بهره‌برداری رسیدند.

در حوزه بهداشت و درمان بخش ریز، پروژه خانه بهداشت روستای حرمیک افتتاح شد و هزار مترمربع به سرانه بهداشتی شهرستان جم افزوده شد.

در حوزه عمرانی شهرها و روستاها با همکاری دهیاری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پروژه زیرسازی و آسفالت کوچه و معابر در روستای چرموک افتتاح و تقدیم اهالی شد.

پروژه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بخش ریز شامل زیرسازی و اجرای سنگ جدول در روستای تل حاج نوشاد، اجرای دیوار حفاظتی در روستای پشتو و اجرای روشنایی چمن مصنوعی در روستای سرچشمه بود که افتتاح گردید.

پروژه‌های عمرانی شهرداری انارستان نیز عملیات اجرایی آنها آغاز شد که مهمترین آن آغاز عملیات اجرایی دیوار حفاظتی به طول ۴۴۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان بود.