درخواست استاندار بوشهر از رئیس جمهور برای لنج ها
درخواست استاندار بوشهر از رئیس جمهور برای لنج ها

ندای استان:استاندار بوشهر از رئیس جمهور درخواست کرد با صدور دستوری زمینه تسریع در انجام سفر لنج های استان به حوزه خلیج فارس را به منظور بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم این دیار را فراهم کند.

به گزارش ندای استان،احمد محمدی‌ زاده روز دوشنبه در آیین افتتاح فاز ۱۱ گازی پارس جنوبی عسلویه، اظهار کرد: دو سال از فعالیت دولت سیزدهم می گذرد و با تدابیر رییس جمهور و حمایت ملت، طلیعه پیروزی بر دشمن آشکار شده است.

وی افزود: تمام شاخص های اقتصادی مانند ایجاد اشتغال، جذب سرمایه گذاری، کاهش نرخ تورم، رشد اقتصادی، نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت در مسیر پیشرفت و توسعه است که نشان از کارآمدی دولت در این شاخص مهم است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: طی دو سال گذشته شاهد توسعه و پیشرفت استان بوشهر در این شاخص ها هستیم و در همه حوزه های زیرساختی مانند آب، مسکن، راه و درمان کارهای خوبی انجام شده است.

محمدی‌زاده ادامه داد: بخش عمده‌ای از مصوبات دو سفر دولت سیزدهم به استان اتمام و در مسیر اجرا قرار گرفته که مهمترین آن راه‌آهن شیراز، بوشهر عسلویه است.

وی افزود: انتظار می رود با توجه به تهاتر نفت برای تسریع در اجرای طرح راه‌آهن شیراز – بوشهر – عسلویه که با ابلاغ وزیر نفت در حال انجام است، اهتمام ویژه ای انجام شود.

استاندار بوشهر یادآور شد: موضوع کم آبی در شهرستان عسلویه با کمک وزاری نفت و نیرو در حال رفع شدن است که جای تقدیر دارد.