ساخت بیمارستان مادر و کودک در بوشهر
ساخت بیمارستان مادر و کودک در بوشهر

ندای استان:استاندار بوشهر از ساخت بیمارستان مادر و کودک بوشهر با ۱۸۰ تخت مجهز خبر داد و گفت: عملیات ساخت این مرکز درمانی با اعتبار حدود ۸۰۰ میلیارد تومان آغاز شده است.

به گزارش ندای استان،احمد محمدی‌زاده ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های درمانی استان بوشهر توسعه زیرساخت‌های این حوزه را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی از اولویت‌های استان بوشهر است و در این مسیر نهایت توان خود را به کار می‌گیریم

وی افزایش تخت‌های بیمارستانی و بهبود کیفیت خدمات درمانی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: از متولیان حوزه درمان انتظار می‌رود از همه ظرفیت موجود برای توسعه زیرساخت‌های درمانی و بهبود کیفیت خدمات ارتقا دهند.

استاندار بوشهر با اشاره به ساخت بیمارستان جایگزین فاطمه زهرا (س) بوشهر خاطر نشان کرد: بیمارستان مادر و کودک، با ۱۸۰ تخت مجهز، ۱۲ اتاق زایمان، ۶ اتاق عمل و ۱۴ تخت اقامت مادران با اعتبار حدود ۸۰۰ میلیارد تومان عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

محمدی‌زاده  تکمیل این طرح را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: انتظار می‌رود بیمارستان مادر و کودک بوشهر تا ۲ سال آینده وارد مدار بهره‌برداری شود.

استاندار بوشهر از ساخت بیمارستان ویژه بیماران خاص خبر داد و گفت: بیمارستان مرکز بیماری‌های خاص نیز با ۶۴ تخت مجهز و استاندارد با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان در دست اجرا است و تا کمتر از یکسال آینده افتتاح می‌شود.

وی تسریع در تکمیل پروژه‌های درمانی را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: حوزه بهداشت و درمان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید در تکمیل پروژه‌های این حوزه اهتمام خاصی داشته باشیم.

استاندار بوشهر همچنین از بیمارستان قائم، درمانگاه فوق تخصصی سپاه و بیمارستان خصوصی بوشهر نیز بازدید و بر لزوم تسریع در تکمیل طرح‌های نیمه تمام درمانی تأکید کرد.