تعهد درآمدهای مالیاتی استان ۹ درصد افزایش یافت
تعهد درآمدهای مالیاتی استان ۹ درصد افزایش یافت

ندای استان:استاندار بوشهر گفت: با تلاش مدیران و در راستای کمک به رونق اقتصادی سقف تعهدی درآمدهای مالیاتی این استان در سالجاری ۹ درصد تعیین شده این درحالی است که این رقم در سال گذشته ۴۶ درصد بود.

به گزارش ندای استان،احمد محمدی‌زاده روز شنبه در نشست بررسی تسهیلات اعتباری در حمایت از تولید و طرح‌های اشتغال‌زایی اظهار کرد: در اقدامی انقلابی صندوق پیشرفت و عدالت در استان‌ها راه‌اندازی و منابع اعتباری آن از طریق منابع درآمدی استان‌ها تامین می‌شود.

وی افزود: استان بوشهر از ظرفیت درآمدی قابل توجهی برخوردار است و باید از این منابع در صندوق پیشرفت و عدالت استفاده کرد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه پارسال تعهد مالیاتی استان بوشهر محقق شد افزود: مازاد درآمد مالیاتی، ارزش افزوده، بهره مالکانه حقوق دولتی معادن باید به منابع اعتباری صندوق پیشرفت و عدالت استان بوشهر افزوده شود.

وی گفت: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام با پیشرفت بالا، طرح‌های اشتغال‌زا، دانش‌بنیان و تکمیل زنجیره ارزش محصولات در اولویت پرداخت این صندوق قرار دارد.

محمدی‌زاده با اشاره به ضرورت افزایش میزان آورده دستگاه‌های اجرایی برای استفاده از منابع اعتباری صندوق پیشرفت و عدالت یادآورشد: امید می‌رود از ظرفیت این صندوق در تحقق اهداف و برنامه‌ها به نحو مطلوب استفاده شود.