دعوت از ۵۰۸ نفر به مصاحبه استخدامی آموزش پرورش بوشهر
دعوت از ۵۰۸ نفر به مصاحبه استخدامی آموزش پرورش بوشهر

ندای استان:مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: پس از بررسی مدارک و اسناد ۵۷۱ نفر پذیرفته شده مرحله کتبی آزمون استخدامی آموزگاری در این استان، ۵۰۸ نفر به مرحله مصاحبه دعوت شده‌اند.

به گزارش ندای استان،علی موحدی روز شنبه در جلسه شورای معاونان و مشاوران آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: ۶ هزار و ۴۸۴ نفر برای پذیرش در ۲۹۱ کد استخدامی آموزگاری در این استان در مرحله اولیه و کتبی شرکت کرده‌اند.

وی افزود: برنامه‌ریزی لازم برای راه‌اندازی سه کانون ارزیابی در مدرسه شهدای هسته‌ای برای داوطلبان آقا و مدرسه دخترانه باهنر و دبیرستان استعدادهای درخشان فرزانگان برای داوطلبان خانم به منظور انجام مصاحبه تخصصی، انجام شده است.

موحدی یادآورشد: همه مراحل ارزیابی با نهایت دقت و مطابق بخشنامه‌های قانونی با هدف پذیرش افراد صلاحیت‌دار، اجرایی می‌شود.

ثبت‌نام ۱۷۷هزار و ۴۷۹ دانش آموز بوشهری برای دریافت کتاب

وی در خصوص ثبت سفارش کتب درسی گفت: تاکنون ۱۷۷ هزار و ۴۷۹ دانش‌آموز کتب درسی خود را برای پایه‌های میانی ثبت کرده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: کتاب‌های همه دانش‌آموزان دوره‌های تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول که تاکنون ثبت سفارش انجام داده‌اند، بین شهرستان‌ها و مناطق توزیع شده است.

موحدی اضافه کرد: کتاب‌های دانش‌آموزان دوره تحصیلی متوسطه دوم، پس از اتمام انتخاب رشته دانش‌آموزان و در نیمه دوم مرداد توزیع می‌شود.

وی با تاکید بر نظارت دقیق بر فرایند ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس ادامه داد: تاکنون تیم‌های نظارتی اداره کل و شهرستان‌ها و مناطق، ۴۰۳ مورد بازرسی از مدارس انجام داده‌اند.

موحدی بیان کرد: همچنین تیم نظارتی اداره کل ۳۴ بار، فعایت ستادهای ثبت‌نام در ادارات شهرستان‌ها و مناطق را از نزدیک رصد و بررسی کرده است.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ نماز، بهترین راهکار برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است، تصریح کرد: سال تحصیلی جدید را با شعار احیا نماز جماعت در مدارس شروع می‌کنیم و برای اجرای این معروف بزرگ، برنامه‌ریزی می‌کنیم..