مالباخته بوشهری با تماس پلیس از خواب بیدار شد
مالباخته بوشهری با تماس پلیس از خواب بیدار شد

ندای استان:فرمانده انتظامی شهرستان گناوه از کشف خودرو سواری پراید قبل از اعلام سرقت از سوی مالک و دستگیری یکنفر سارق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ندای استان،سرهنگ حسن غضنفری گفت: ماموران پاسگاه انتظامی چهارروستایی در ساعت ۳ نیمه شب حین گشت زنی و اجرای طرح ارتقاء امنیت محله محور و پیشگیری از وقوع سرقت و جرائم در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پراید در حاشیه یکی از روستا‌های توابع گناوه که توقف نموده بود و شخصی درون خودرو مدعی مالکیت خودرو بود و دلیل توقف را عدم سوخت بیان کرد مشکوک شدند.

وی تصریح کرد: با بررسی موضوع توسط ماموران پلیس مشخص گردید خودرو فاقد هرگونه ثبت سابقه سرقت بوده که با شناسایی مالک خودرو و طی تماس تلفنی با وی مشخص گردید خودرو در ساعت یک بامداد از شهر بوشهر مورد سرقت واقع شده است و مالک هنوز از سرقت خودروی خود مطلع نشده بود.

با اقدام به موقع پلیس خودرو و سارق توسط عوامل انتظامی به یگان انتظامی منتقل گردیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه خاطرنشان کرد: مالکان خودرو‌ها بایستی ضمن تجهیز وسایل نقلیه به وسایل هشدار دهنده و ایمنی مانند دزدگیر و قفل فرمان، با رعایت هشدار‌های انتظامی و ایمنی مانند پرهیز از پارک کردن خودرو در نقاط تاریک و خلوت، از وقوع چنین مواردی پیشگیری کرده و در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.