ندای استان:در همایشی ضمن تجلیل از معلمان نمونه با حضور استاندار، فرهنگیان و مسئولان اجرایی استان بوشهر از طرح معلم تراز انقلاب اسلامی رونمایی شد.

به گزارش ندای استان،استاندار بوشهر ظهر امروز در همایش تجلیل از معلمان نمونه استانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری اظهار داشت: بسیاری از ساختارهای اداری و نظامی کشور حاصل نظریات شهید مطهری و بهشتی است.

احمد محمدی‌زاده شهید مطهری را نظریه‌پرداز انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: فرهنگیان و دانش‌آموزان در عرصه انقلاب اسلامی نقش مهم و تاثیرگذاری دارند که وجود ۱۱۷ شهید معلم و ۴۴۰ شهید دانش‌آموز استان بوشهر موید این ادعا است.

وی نقش معلمان و دانش‌آموزان در مقاطع آینده انقلاب اسلامی بیشتر می‌شود خاطر نشان کرد: معلمان بعد از پدر و مادر بسیار محترم و ارزشمند هستند.

کمترین چالش و آسیب دشمن در مدارس استان بوشهر

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر هم با بیان اینکه سال گذشته فتنه و آشوب دامن کشور را گرفت گفت: بخشی از آن نیز وارد مدارس شد و دشمن خط مقدم خود را در مدارس مستقر کرد و کمترین چالش و آسیب در مدارس استان اتفاق افتاد.

علی موحدی با اشاره به اینکه دومین فتنه دشمن مسمومیت‌های سریالی بود افزود: در این فتنه نیز دشمن بر روی مدارس متمرکز شد و دختران ما را نشان گرفت.

وی با بیان اینکه فتنه دوم دشمن نیز با هوشیاری مدیران مدارس خنثی شد عنوان کرد: در فتنه اول و دوم مأموریت‌های آموزش و پرورش استان تعطیل نشد و همایش فرزندان مکتب حاج قاسم و رهروان زینبی با حضور بیش از یک هزار دانش‌آموز پسر و دختر برگزار شد.

موحدی تصریح کرد: در شرایط التهاب سال گذشته افزون بر ۷ هزار دانش‌آموز به اردو راهیان نور اعزام شدند و ۴ هزار دانش‌آموز در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کردند که سبب نقش بر آب شدن فتنه دشمن شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از اجرای ۴۰ چمن مصنوعی و افتتاح ۲۰ کلاس درس تربیت بدنی خبر داد و گفت: ۷ سالن سرپوشیده تیپ ۲ برای دانش‌آموزان دختر مناطق محروم طراحی شده که بخشی از اقدامات بزرگ آموزش و پرورش در دولت سیزدهم است.

موحدی با بیان اینکه آموزش و پرورش در حوزه‌های علمی و آموزشی کارهای بزرگی انجام داده است افزود: تمام کلاس‌های کنکور در مناطق استان رایگان برگزار و بیش از یک میلیارد تومان کتاب کمک آموزشی توزیع شد که این اقدامات از زیبایی‌های نظام تعلیم و تربیت است.

وی با تاکید بر اینکه سال تحصیلی آینده در حوزه کنکور ، ورزشی، آموزشی و علمی باید سال در تحول آموزش و پرورش استان باشد گفت یک قدم برای دفاع از حرمت معلم کوتاه نخواهیم آمد و قاطبه معلمان این استان نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام باور ۱۰۰ درصدی دارند.

در این آیین ضمن تجلیل از معلمان نمونه استان بوشهر از طرح معلم تراز انقلاب اسلامی رونمایی شد.